< Tilbake til oversikten

Havnet på "kjøret"

Buksene strammer sa for siden:

Hei.
Jeg vet ikke helt om dette er stedet å legge denne ut, men jeg tenkte nå bare å fortelle om min "utskeielse". Tenkte kanskje det var flere som kjente seg igjen, eller kanskje det bare er meg. :o
For ca 1.5 år siden startet jeg på lavkarbo, og gikk ned 10- 13 kilo.
Jeg var storfornøyd da jeg kunne se 7 tallet først på vekta, å klarte å
gå ned til 74 kilo. Nå var jeg jo virkelig flott, så jeg skulle unne meg en helg
med skikkelig kos, for jeg elsker sjokolade å snop.
Vel vel.... Den helga ble til uker som ble til mnd. Jeg holdt meg på rundt 77 kg, og tenkte at til sommeren når jeg flytter, da går jeg sikkert ned igjen. For jeg har hatt mye fysisk arbeid å gjøre hjemme på den nye gården, og da klærne begynte å stramme trøstet jeg meg med tanken om at jeg tross alt fikk muskler av å jobbe så mye... Vel vel.. Kom hjem fra Fuerteventura nå, og gikk rett på badevekten som viste 81.5 kg !!! :eek::eek::eek:
Så nå er det rett på lavkarbo igjen og der blir jeg... Tror jeg iallefall, sånn helt frem til sjokoladehungeren tar meg. Har prøvd en del lavkarbo kaker, men fysj så stygge som dem er. Har laget hjemmelaget sjokolade tidligere
og dama i helsekosten sa at den kom jeg ikke til å orke å spise mye av, for den var så mektig. Men dagen etter var jeg å kjøpte nye 250 gram, for da var første spist opp..... Jeg spiste det som ingenting. Brukte sukrin i den for å få litt søthet, men den var bitter og god. :confused::confused:
Håper det er noen som kjenner seg litt igjen og kanskje har gode råd å komme med. Kanskje vi kan "mailes" en gang i uka om hvordan det går og holde motet til hverandre oppe?? :):)

Hilsen snopspiseren....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.