Det var ei en dag som reagerte sånn på at jeg spiser salat til frokost. Jeg er litt matlei så jeg lager meg en salat med skinke og agurk. Og olje på for det syns jeg er så godt. Er det gale å starte dagen med en salat? Begynner å tvile helt jeg nå :p.
Høres veldig bra ut! P.s. kokosolje inneholder laurinsyre som kickstarter forbrenningen din, og holder seg flytende i romstemperatur i alle fall på sommertid, og kanskje om du har den i et skap med lysrør under på vinterstid. Om du kjøper en smaksnøytal kokosolje (pure) så får du et veldig godt utgangspunkt for dressing. Den kan stivne om du helder den over mye kjøleskapskaldt da :mad:. Eller lag rømmedressing av creme fraiche, seterrømme, eller en majonesbasert dressing. Olivenolje er heller ikke feil.
Synes en salat med skinke høres bra ut :) Så lenge du har noe fett i, er salat veldig bra mtp at man oftest har sunne grønnsaker i.
Huff ja jeg ble helt paff for hun ble så rar. Så jeg tenkte hva i all verden kan være galt med det? Det er så godt sa jeg. Da himlet hun med øynene. Så.... kanskje hun rett og slett var misunnelig ja. Det har jeg ikke tenkt på.:)
Ikke noe galt med salat, men jeg ville nok hatt noen næringsrike grønnsaker i og ikke bare salat og agurk som i grunn bare er vann. I allefall noe paprika i.
Jeg spiser ofte salat jeg, med skinke eller kyllng og dressing av halvblandet rømme og majones for fett, og gjerne osteterninger i. Men jeg har i godt med grønnsaker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.