Jeg sitter her å surfer igjennom før og etter bilder av dere. ALLE dere som veier like mye som meg, ser mye slankere ut. 50% av fettmassen min må fader meg være rundt overarmene mine, de får meg til å se så forferdelig brei ut. Flere som har samme problemet, eller? Alt jeg kan håpe på nå er at fettet forsvinner derfra først :p
Noen får mesteparten av fettet på rompa eller lårene eller ja til og med armene. At det er 50% tviler jeg på:p
Fettet forsvinner først der det la seg sist og der du har mest merkest det raskest. Omtrent alt fett på ræva mi er borte. Det overskuddsfettet jeg har igjen er konsentert på magen, men ikke sånn eplefigur. Det liksom henger der og slenger. Det gjorde nå det før jeg ble gravid :cool: Det er ganske tydelig at jeg kommer til å være skrapa på resten av kroppen før den kommer til å slippe siste rest fra mageområdet. Sånn er det kanskje med armene dine også, eller så kan du håpe på at armene dine er som ræva mi og forsvinner fort:p
Armene mine er også store. Endel muskler, men også et godt grevinneheng der kroppen åpenbart synes jeg bør lagre "matpakken" min :p Jeg jobber veldig med å fortelle meg selv at det ikke gjør noen ting, og at det bare er jeg som ser det. Bah! På overkroppen (minus armene) er jeg blitt ganske slank, og både brystben og ribben antydes når jeg står rettoppogned. Siden kroppen min ikke hører på hvordan JEG helst vil være sammensatt vet jeg at dersom jeg går enda mer ned i vekt kommer brystkassen til å se ut som et beinrangel, mens armer/lår fremdeles er kjøttfulle. Hrumpfh!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.