< Tilbake til oversikten

HVOR er passet mitt?!

Nerthus sa for siden:

Tenkte kanskje en henvendelse i cyber-space ville hjelpe meg og finne det... skal på tur på torsdag morgen og klarer ikke for mitt bare liv og huske hvor jeg la det sist.. har ryddet og omorganisert litt i det siste, men kan ikke huske og ha sett passet på veien liksom...

;)

nellie sa for siden:

det ligger der du la det fra deg.. Som min ille arti`e stefar pleier si:)

Gerd sa for siden:

i veska/kofferten du brukte sist du hadde passet?

Kitt sa for siden:

Sammen med sambos pass et sted bare han vet om!:p
Eller i en hvit metall- boks sammen med andre viktige papirer! Spørsmålet er heller: hvor er nå den hvite boksen?:confused:

langaard sa for siden:

Nederst i "roteskuffa":p

TrillTrall sa for siden:

I nattbordskuffen, der oppbevarer jeg passene våre. :)

Alynna sa for siden:

Du som har rappa passet til Nerthus, altså!!! :eek: Makan.....

Nerthus sa for siden:

Jeg har lett alle stedene foreslått... GJETT hvor jeg fant det? Hint, jeg hadde det i en glidelåslomme i min store veske sist, før jeg tok det ut for å unngå å ha det med i veska når jeg dro til byen... GJETT! :p

Carisma sa for siden:

I kjøleskapet? :D

Nerthus sa for siden:

:lol: nei ;) Tenk deg at du kjører avgårde til byen, kommer dit og skal gå litt rundt i gatene. Så kommer du på at passet ditt ligger i lomma.... i og med at Nerthus er noe angstfylt for å bli ranet, hva gjør man da med passet? :p

Ciss sa for siden:

I hovedrommet i den store vesken?

Nerthus sa for siden:

:heia: Riktig! Det lå i hanskerommet faktisk... smart-azz sambo lurte da på hvorfor jeg ikke lette der FØRST....:rolleyes:

Ciss sa for siden:

Nei, der kom det jo flere tips mens jeg gjettet, jo!
[color=navy][/color]
Under setet i bilen, alternativt i hanskerommet.

Carisma sa for siden:

Oj, jeg hadde vært mer redd for bilinbrudd enn ran... Vennepar av foreldra mine fikk passene sine stjålet på den måten dagen før de skulle til utlandet, så jeg er livredd for å ha sånt i bilen. :o

Nerthus sa for siden:

Hadde låst hanskerommet OG jeg har alarm på bilen OG når den ikke står i byen et par timer på offentlig plass så står den trygt forvart i garasjen :)

Jeg tok en sjefsavgjørelse hehe ;) Sitter og ser på spa-tjenester her :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.