Kjøpte en atkins shake med sjokolade smak og tenkte det kunne være kjekt når jeg hadde dårlig tid etc, men fy så vondt det smakte! :eek: Noen som har funnet på noe lurt for å kamuflere smaken?? Har sett her inne at det er noen som bruker den..
Den er helt ufyselig. Tør ikke tenke på hvordan den med fake-jordbær smaker...
Det som er bra, er at man overhode ikke blir frista til å lage seg en shake sånn i hytt og pine - jeg bruker'n bare når jeg skal ha en kjapp frokost før trening.
Og så jeg som ikke syns den var så aller værst, da... Hm. Må kanskje være fordi jeg sammenlignet med tidligere forsøk med Sjoko-nutrilett. Og der snakker vi om å prøve å finne på de mest desperate forsøk på å kamuflere "sjokolade"-smaken, altså!I USA har de en lavkarbo sjoko-drikk på boks som smaker fortreffelig. Husker dessverre ikke hva den heter.
Jeg kjøpte Atkins shaken med vanilje-smak - og den synes jeg smaker helt nydelig !! :) Selvfølgelig kjipt da - når du har brukt (mye) penger på den med sjokolade, men fatt mot var moralen da altså ;)
Jeg har bare en shake da,kjøpte den på spar kjøp,med morning shine barer.De går med nød og neppe ned,bikkja er mer glad i de enn det jeg er...:rolleyes: Men litt forsiktig med det så hun ikke driter seg ut heller..
Nutrilett sjokolade shaker...de likte jeg til slutt,når jeg blanda de med kaffe.Men hvem kan leve av bare det,selv i kortere tid??
Hvis man må kamuflere smaken er det igrunnen likegodt å lavære i drikke den ! Den har jo ingen hensikt egentlig :snill: Fullgod måltidserstatter er den IKKE !
Jeg har kjøpt shaken med sjoko-smak flere ganger som "førstehjelp". Jeg synes ikke den smaker så værst jeg da :o - ok, det er ingen fullverdig sjokolademilkshake, men det skal den jo ikke ære heller.
De store boksene med pulver smaker død og forverdelse!
Men de små ferdige shakene er mye bedre på smak, syns jeg. Det er STOR forskjell på dem, tro meg!! Jeg liker kun de ferdige, ikke pulveret.
Jeg likte den store boksen med vaniljesmak. :ja:
Den lille pakken med ferdigblandet shake med vaniljesmak var for sterk smak for meg.
Den store boksen med sjokoladesmak var ikke bra. Ikke jordbær heller. Veldig kunstig smak.
Det beste hittil er å blande:
1 måleskje Atkins pulver for shake med vaniljesmak
1 måleskje VegeFuel (Proteinpulver med nøytral smak, fra helsekosten)
100 g jordbær
1 "dæsj" kremfløte (2 ss?)
2,5 dl vann
Det blir passe søtt, passe friskt. Ekte bær er best, ikke syntetisk smak. Det blir 6,6 eksta karbo, fordi jeg er verd det... :rolleyes:
Godt å høre, har nemlig en ferdigboks i kjøleskapet som venter på å bli testet. Tenker jeg skal gjøre det en gang jeg ekstra sulten , for sikkerhets skyld ..:rolleyes:
Bare et tips til de som fortsatt har bokser stående i skapet: Jeg kjøpte bokser på salg (antar at de er på vei ut av markedet nå - og det skjønner jeg godt :p ) - og har faktisk funnet en anvendelse for dem ... for den shaken drikker i alle fall ikke jeg frivillig ;) .
Jeg blander en passende mengde pulver i pisket krem (smaker meg fram) og får dermed en lettvint fromasj - til og med likt av ikke-lavkarbospisere:D . Pulveret inneholder guargummi, og dermed blir konsistensen fromasjlignende...
Var innom Meny i dag og skulle ha Ketolyse bakemiks, så kom jeg over at de også hadde Atkins milkshake så jeg tenkte jeg skulle prøve..
Vel, den var ganske fæl ja, usj. Heller lage selv sier jeg. :-)
Mener du Life? Tror de bare har kosmetikk på Vita, iallafall her... Men de ligger ved siden av hverandre, så det hender jeg blander selv, betyr jo nesten det samme:)
:ja: det er jeg enig i.... En vassen smak først og en litt stram kunstig ettersmak
Glemte å sjekke holdbarhetdatoen.....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.