ia2go sa for siden:
Jeg er 46 år, har vært på slankern så lenge jeg kan huske og er nå bare overlykkelig for endelig å ha funnet noe som fungerer for meg.
De første tre mnd. var jeg superstreng. Eneste utskeielser jeg tillot meg var "lovelig" sjokolade, baconsvor og litt nøtter av og til. Har drukket endel Pepsi Max og kost meg med kaffe når jeg har hatt lyst på det. Har vært flink til å bevege meg (gode raske gåturer) men ikke alltid jeg får det til. (Har gudskjelov en jobb som innebærer mye bevegelse)
Den siste mnd. har jeg ikke vært fullt så streng og har tre helger på rad spist litt kake, is, ris, poteter(!!)(søsters fantastiske fløtegratinerte)pluss drukket litt rødvin. Jeg savnet med, hånden på hjertet, ingenting de tre mnd jeg var superstreng og hadde en jevn og ikke minst sunn vektnedgang. Jeg kastet ut vekten nesten med en gang jeg startet opp og har kun brukt målebånd ca 1 gang i uken.
Nå har jeg latt målebåndet ligge urørt i fire uker og forventet ikke noe særlig endring ettersom jeg har hatt disse helgene så overraskelsen og gleden var stor da jeg i dag kunne notere 2 nye cm rundt midjen.
Dette betyr at jeg etter 4 mnd totalt har mistet 16 cm i livvidde. Jeg har nådd målet jag satt ved oppstart:)
Jeg kommer til å fortsette min nye livsstil som bare har gjort meg godt:)
Takk for all inspirasjon her på forumet, blir hengende her:)