< Tilbake til oversikten

"Trådgardiner"

Dietta sa for siden:

Er det noen som husker de gamle "trådgardinene" fra Kid (muligens også Princess) ?
De så ut som heklede gardiner, og kom i 2 lengder, 1,6 m og 2,2 m.
De har gått ut av handelen, men akkurat nå skulle jeg gjerne hatt 6 stykker. Typisk :mad:
Har noen sett slike noensteder ? Eller noe som likner ?
Når jeg googler trådgardiner, kommer det opp masse rart, men ingen som ser ut som de jeg tenker på.

Gerd sa for siden:

Ikke sett slike i butikker på lenge... Men jeg gav bort 8 lengder til ei for 2-3 uker siden....

Huldr sa for siden:

Sånne? :)

(Er det det samme som stores, mon tro ...?)

Dietta sa for siden:

Nei, det var ikke sånne heller :(
De du linker til vil jeg nok kalle mer stores ja, enig med deg der.
De jeg tenker på er kraftigere, i bomull og de ser ut som de er "hjemme" heklet ;)

Huldr sa for siden:

Ja, jeg skjønte plutselig hva du mente :ja:. Sånne er fine, skulle gjerne hatt det selv!

Dietta sa for siden:

Ja ikke sant :) Veldig synd at de har sluttet å selge de, men jeg er rimelig sikker på at de kommer tilbake en gang :D

Fedona sa for siden:

Du får finne frem heklepinnene Dietta :)

Dietta sa for siden:

Ja det ser jammen meg ut til å være eneste mulighet :)

Hamster59 sa for siden:

Sjekk med Sparkjøp. Fikk katalogen derfra idag, og så noe som kan se ut som det du spør etter. De har nettstedet: [url]www.sparkjop.no[/url]

Lykke til, håper du finner det du leter etter.

Dietta sa for siden:

Takk for tipset Hamster :)
Skal ta en tur på Sparkjøp å sjekke de ut. Tør ikke å kjøpe noe ut fra bilde, for det kan de ut som det er blondegarding/stores type. Jeg rasket med med det fra Ikea på lørdagen (billig ;)) så hvis det er av samme typen har jeg de som en nødløsning til jeg finner det jeg vil ha.
Er heldig da, som har en Sparkjøp like i nærheten :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.