Jeg har planer om å gå ned 40 kg med hjelp av ketolysekuren. Jeg har hørt solskinnshistorier, og ønsker å høre flere direkte fra solskinnsbarna, nemllig dere!!!
Jeg er mektig imponert over dere som klarer å endre livsstilen slik at vekten går ned så mye. Dette krever styrke og tolmodighet over lengre tid!! (Nå sier jeg ikke at de som ikke har kommet i mål ennå, eller de som har gått gått ned mindre ikke er flinke, men denne tråden er til de med 25kg pluss...)
Jeg lurer på hvor lang tid dere har brukt, så jeg vet sånn ca hva jeg kan vente meg... Jeg ønsker å bli inspirert av dere, håper noen har lyst til å dele. Hva har funket for deg, hva har vært mindre effektivt? Har dere trenet mye? Drukket light-brus? Passet på kcal mengder eller spist fritt?
Og ikke minst: Hva føler du nå? (Typisk sp.mål etter en seier :) )
Siden du er du, så kan jo ingen svar deg på hvor lang tid du bruker.
Jeg gikk ned 22 kg på ca 18mndr med et kosthold ala ketolyse. Jeg er av de som går sakte ned. Andre bruker 3mndr på de kiloene. Jeg drakk light brus innimellom, kanskje annenhver uke. Kalorimessig kanskje mellom 1500 og 2500kcl, jeg spiste meg mett.
Uansett synes jeg du ikke skal ha noe tidspress på deg, stress er ikke bra.
Uansett, jeg vil også lese solskinnshitsorier. Bare husk at de fleste ikke går ned 1 kg i uka.
Vi hadde en sånn tråde her en gang om gjennomsnittet til mange, den var veldig fin å lese for oss som gikk sakte ned, og faktisk vite at ikke alle går ned en kg i uka.
Takk for at du delte Imse!!! Det setter jeg pris på :) 22kg, det er jo kjempebra! Gratulerer!!! :) Jeg vet at jeg er meg, og at alt er individuelt, men likevel morsomt å lese om andres seiere!! God helg!
Jeg har begynt på mitt 3. år på lavkarbo. Vekta viser minus 26 kilo. Hvor lang tid jeg har brukt vet jeg egentlig ikke. Lavkarbo er en livsstil og kroppen slipper kilo litt i rykk og napp.
For meg kreves det ikke hverken viljestyrke eller noe annet "kjedelig", lavkarbo er det jeg spiser ferdig med det liksom ;)
Har aldri telt kcal, men vet jeg stopper helt opp om jeg ligger for lavt på kcal. For meg er fordelinga, ca 75% fett, 20% protein og 5% karbohydrater det viktigste om jeg vil ned. Har kunnet ligge opp mot 3500 kcal og gått greit ned :D
Brus drikker jeg null av, rett og slett fordi jeg ikke liker det. har laget lavkarbosnop når jeg har hatt lyst.
Siden dette er en livsstil og ikke en kur, har jeg stort sett spist det jeg har hatt lyst på (lavkarbo, vel og merke) og latt kroppen få bestemme tempoet ned selv.
Har forøvrig hatt effekt på nedgang av både super-greens og kombinasjonen Udo`s og Cocosa :)
Jeg startet med lavkarbo i januar, og har siden det gått ned 23 kg.. :smile:
Jeg har ikke fulgt ketolysekuren helt nøyaktig, men det er noe i nærheten. Har i alle fall vært i ketose. Selv har jeg drukket Pepsi Max nesten hver eneste dag. Jeg vet at jeg burde slutte, men når jeg har klart å være så flink med maten, så ville jeg kunne beholde brusen litt. Og den har heller ikke stoppet meg i vektnedgang. Jeg har planlagt å slutte etterhvert men det må være etter jeg er kvitt de siste kiloene, og skal i gang med vedlikehold :smile: Jeg har fokusert veldig på alt det deilige jeg nå KAN spise, og ikke på alt det jeg IKKE kan spise. Gikk ganske lang tid før jeg prøvde meg på diverse baking, og erstatninger osv. Hovedfokuset mitt er å spise ren, god og sunn mat :stortsmil
Når det gjelder trening, har det vært veldig opp og ned. Jeg har i perioder trent 2 ganger i uken, og i perioder ikke i det hele tatt. Vil uansett ønske deg lykke til!
Jeg har også brukt lang tid - 2 år på ca 30 kilo. Men som de andre sier - det er en livsstil, jeg har ikke i et øyeblikk følt at jeg har "vært på slankern". Hadde jeg hatt den følelsen, hadde jeg ikke holdt ut så lenge, eller vært så tålmodig, er jeg ganske overbevist om. :)
Drikker periodevis pepsi max (tror egentlig ikke det har noe å si for vekttapet mitt, men magen blir fryktelig oppblåst av det), og tyr til en atkins-bar som måltidserstatter oftere enn jeg vil anbefale, som en konsekvens av å være syk (ME) og ikke alltid ha overskudd til matlaging eller mattygging. Er naturlig nok ganske inaktiv også, men prøver å gå en tur på minst 15 minutter daglig.
Hei.Jeg starta 4.august og hadde 30-35kg å gå ned avhengig av hvor mye muskler jeg har lagt på meg når jeg er ferdig. Har gått ned 23kg på litt under 3mnd. Jeg jogger 6ganger i uka og trener styrke 3 ganger i uka. Har ikke nazikontroll på inntaket mitt, men sørger for at ca 50% av maten jeg spiser i mengde er grønnsaker. Første måneden var jeg svak og skeia ut et par ganger og gikk opp henholdsvis 2 og 4 kg der.
For å være ærlig er ikke dette en livsstil for meg, men regelrett slanking. Dog jeg kommer til å prøve meg på fedon som livsstil etter dette for vektkontroll.
fordeler med lavkarbo er det mange av, det beste for meg er at jeg ikke har suget på dritmat. Og man føler seg generelt piggere, derfor dette ikke er en livsstil for meg er fordi jeg føler meg fysisk litt svakere.
Ps jeg drikker 1,5liter lettbrus hver dag, hvor bra det er kan diskuteres ;-)
Hei.
Både jeg og mannen startet i juni, og har begge to gått ned mellom 20 og 25 kg. Det var ingen av oss som ønsket å veie oss den første tiden, så det er litt vanskelig å si det eksakte antall kg:) Så det betyr vel med kjapp hoderegning ca 5 mnd.
Det har sånn sett vært enkelt for oss, fordi vi har vært to om det, og vi har heller ingen barn, eller andre vi har mått ta hensyn til i forhold til måltider.
Vi har vært veldig beviste begge to på at dette ikke er en kur, men et valg om hvordan vi skal spise også fremover. Jeg tror det er nøkkelen til å lykkes, samtidig så er ihvertfall jeg så sta at når jeg først bestemte meg for at det var dette jeg skulle gå for, så har det aldri vært noe annet alternativ enn å gjennomføre og ikke "sprekke".
Den første mnd. var et mareritt, med null energi, vondt i hodet osv, men etter det har det gått ekstremt greit. For meg så har det også vært lurt å involvere de rundt meg, og fortelle hva jeg gjør og hvorfor jeg spiser det jeg spiser. Terskelen for meg for å ikke klare det da har blitt mye høyere, jeg er skrudd sammen slik at har jeg satt meg et mål, og fortalt noen om det, så er det et nederlag å ikke klare det. Så ja, selv om jeg gjør dette kun for meg selv, så er det en ekstra motivasjon å ikke mislykkes:)
Vi har vært veldig "strenge" når det kommer til mat, og jeg har ikke vært over 20 g kh en eneste gang på disse mnd. Samtidig, jeg drikker vin mer eller mindre hver eneste helg, men passer på hvilken type og hva den inneholder.
Nå går vekten mye saktere ned enn tidligere, men ligger på ca 500g ned i uken og er happy med det:)
Det har ikke vært enkelt, men nøkkelen til å lykkes for meg har vært å bestemme seg for at det ikke eksisterer noe annet alternati, og da har det bare vært sånn:)
Jeg har vel rekorden på lang tid på vektnedgang. :D Ikke gått ned 25 kilo, men i påsken i år nådde jeg min foreløbige minstenotering, og da hadde jeg gått ned 24,5 kilo. Jeg la om kostholdet høsten 2006. Ingen utskeielser på disse 4,5 årene å snakke om. (To "sprekker"?!). Fordelen med å bruke så lang tid er at jeg ikke har noe løshud å snakke om, og hodet henger så absolutt med!
Jeg har hele tiden vært ganske rigid og stort sett vært i ketose siden vinteren 2007, men har også hatt en del sykdommer som har forsinket vekttapet; insulinresistens, pcos, lavt stoffskifte og mye kroppslig stress. Men jeg er nok litt mer som 157cm, og har ikke hatt noen store problemer eller vanskeligheter med omleggingen. Det er overhodet ikke noe alternativ, eller det minste fristende å gå tilbake til mitt gamle kosthold.
Jeg er kanskje litt heldig, for jeg har aldri vært godterispiser av stor skala, og jeg har aldri hatt problemer med overspising/trøstespising. Kanskje heller motsatt ... :rolleyes:
Jeg regnet på det i påsken at jeg har gått ned i snitt ti gram i uka siden oppstart. Haha! Men det har gått utrolig i rykk og napp for meg. Har opplevd å stå stille i to år, for så å gå ned ti-tolv kilo på få måneder.
Nå er jeg mer eller mindre normalvektig, men bør fortsatt ned noen kilo til. Ikke noe stress! I'm in it for the long run. :D
Jeg begynte på ketolyse i januar 2011 og har hittil gått ned 33kg. Har vært i ketose hele tiden. Vekten stagnerte i august, men jeg fortsetter i håp om at det løsner litt til. :)
Jeg har ikke trent, men går ofte turer.
Brus har jeg drukket noen helger, ellers har jeg vært moderat med kunstig søtning.
Vel, sta og sta. Det var en temmelig sømløs affære å legge om kostholdet og krevde egentlig ikke noe annet av meg enn å innhente kunnskap om hvilke matvarer jeg kunne og ikke kunne spise, men det har kanskje også noe med mitt forhold til mat. Og så har jeg blitt kvitt livsaltererende ting som allergi (pels, pollen, nøtter), migrene etc, så det har vært så godt som uproblematisk, da alternativet hadde vært å bare bli sykere. Jeg kan kanskje legge til at jeg i utgangspunktet la om for helsa sin del, og ikke for å slanke meg, det ble derimot en kjærkommen bonus. :)
Hender jeg savner å ta meg en øl, men det er i så fall det eneste.
Jeg tror det som satt lengst inne og som var den største prøvelsen for meg var da jeg innså at jeg måtte slutte å spise meieriprodukter, eller i hvert fall innta det svært sjeldent. Men man venner seg til det også.
De fleste "kurene" innen lavkarbo er ganske like med tanke på de individuelle modereringene, så jeg svarer selv om jeg ikke har gått på Ketolysekuren. :)
Vet ikke om det er noen solskinnshistorie, men jeg gikk ned 23 kilo på 9 måneder. Har stått stille etter det, og er fortsatt overvektig. Det er 4 år siden nå, men jeg nekter å gå tilbake til det gamle kostholdet jeg ble tjukk av. Jeg merker jeg blir i skikkelig dårlig form av det, og ikke er maten god heller. Jeg kan ta en øl innimellom, eller et kakestykke på jobben osv., men dette trigger overspising, så jeg må være veldig forsiktig.
Ja, det burde jeg vel presisere, det var dette jeg også baserte svaret mitt på. Jeg veksler litt med årstidene og ligger periodevis på regelrett nullkarbo, sommerstid kanskje opp i 30-50, og ellers oftest rundt 10-20 gram karbohydrater daglig. Når jeg er oppe i 50, er det som regel fordi jeg har ramlet oppi noen pistasjenøtter eller lignende, og da får jeg ikke en kroppslig respons som tilsier at jeg har gått ut av ketose. :cool:
Du kan ikke sammenlige andre med deg. Du kan ikke forvente noe ut fra andres solskinnshistorier.Du kan ikke forvente noenting som helst av det andre har opplevd nettopp fordi du er du og andre er andre.
Gikk ned 50 kg på 1,5 år, i kombinasjon med knallhard trening da.Da snakker vi typen va så sliten om kveldene at jeg knapt fant overskudd til å lufte hunden-knallhardt.
Drakk brus og snop hver lørdag. Funker ikke for alle. Nettopp derfor kan du ikke bruke andres erfaringer som utgangspunkt, du kan bruke det som motivasjon - både gode og dårlige erfaringene.
Jeg begynte 7. april 2010 og har gått ned 55 kg. Jeg har fulgt ketolysekuren ganske slavisk. Når jeg hadde gått ned 25 - 30 kg begynte jeg også å trene litt. Siden påske 2011 har jeg "surra" fælt opp og ned 5-6 kilo. Dette fordi jeg har hatt så alt for mye å stri med i livet mitt. Og for første gang har jeg ikke rast opp i vekt, men hatt kontrollen og gått ned igjen. Så nå veier jeg det samme som ved påsketider. Ting har roa seg litt. og jeg er motivert for å ta av de siste 8-10 kiloene. Så det jeg prøvde å si er at selv om livet har slamra døra i fleisen på meg, har jeg bestemt over maten min sjøl for første gang i mitt liv. Og bare det er nok for meg til å fortsette med et kosthold med begrensa mengde karbohydrater.
Ja, jeg vet jeg ikke kan automatisk forvente å oppnå det samme som dere, men jeg syns det er moro å høre. Som motivasjon som du sier. Takk for tilbakemelding!
Klart det er morro å høre, men det kan jo bli litt trist om du ikke selv får til detsamme :)
Husker hvor forbanna URETTFERDIG jeg syns det var at en annen kvinne gikk ned 55 kg på under ett år, mens jeg brukte halvannet år på 50 og fremdeles harnoe igjen:cool:
Ja, jeg ser den. Men jeg har troen på at dette skal gå, selv om det sikkert tar lengre tid en jeg håper. bare det går nedover, så er jeg fornøyd, selv om jeg er utålmodig av natur... hehe. MEN, 50 kg er jo sinnsykt bra da!!!!
Jeg har gått ned 22-23 kg siden begynnelsen av mars i år. Har så vidt jeg vet vært i ketose hele tiden. Har stort sett spist kjøtt og grønnsaker til middag, egenbakt lavkarbo brød til lunsj og omelett/speilegg med ost&kjøttpålegg til frokost. Spiser nesten aldri kveldsmat ettersom jeg sjelden er sulten da. Har ikke telt en eneste kalori men spist til jeg er mett.
Har spist endel erstatningsprodukter som feks sukkerfri sjokolade, atkinsbarer, lakris(IFA, Debron, Fribol etc), cola zero(ikke ofte) og muffins med sukrin/splenda.
Har ikke trent i det hele tatt, er endel i aktivitet på jobb men ikke sånn at jeg får pulsøkning. Vurderer å begynne å trene nå for å få bedre kondis.
Lykke til, håper du klarer å nå målet ditt!! :D
Jeg er egentlig ikke i "målgruppen" din, men håper det er greit at jeg skriver her likevel....
Startet i april 2010 med 40 kg overvekt. Gikk ned 14 kg forholdsvis raskt, og tok så en pause på ca 1 mnd. Den ble noe lengre enn planlagt (julebord, 3 uker ferie, julefeiring osv. osv) og jeg slurva mye mer enn planlagt......:( Har hatt problemer med å være streng nok og holde kuren i hele år, og status er dessverre at jeg fortsatt er 30 kg overvektig....
Når det er sagt kjenner jeg på de andre fordelene med å gå på lavkarbo, så selv om det har stått stille er det ikke aktuelt å gi opp. Aldri mer frysing og sulting på lavkalori!!
Moralen her er vel at hvis du kommer godt inn i systemet - så hold deg der!! Ikke begynn med pause og småslurv, for da kan det være utroligvanskelig å hente seg inn igjen:o
Håper ikke jeg har tatt motet fra deg. Det var i tilfelle ikke meningen. Håper bare du kan lære av mine feil, så slipper du å ramle i samme fellen som meg. Lykke til!!:)
Har gått ned 45 kilo på Ketolyse. Har holdt på i tre år nå. Har hatt utskeielser i forbindelse med bursdager, konfirmasjoner, ferie osv, men null problem å "hente seg inn igjen".
Har spist ketolysetablettene ved siden av. Har ikke telt kalorier!
Har først trent litt det siste halve året og drukket noen liter med Cola Zero ja....
Det viktigaste er å vere tolmodig, og ikkje gi opp!!
Eg har gått på lavkarbo i 3år, ketolyse i små periodar, med lengre periodar imellom der eg har ete ein del meir karbs, kanskje opp i 100 per dag.. Eg har ikkje stressa, og viss eg har hatt lyst å "skeie" ut ein dag med noko, so har eg gjort det...
Eg vil ikkje la ein sprekk øydelegge for resten av livet.. ;)
Du bør finne den mengda karbs som fungerer best for DEG, ingen er like, og vi tåler karbs i forsjellige mengder..
kva eg føler no? hehe, eg er lykkeligare enn eg har vert nokon gang! Eg har fått sjølvtillitt og har vokst utrulig mykje som person!
Singellivet er i allefall heeeilt noko anna no enn den var før..... ;)
Fantastisk!! :D
Takk for koselig tilbakemelding Hette :) Så godt at du er lykkeligare!! Må smile når jeg leser det om singellivet, hehe ;) Takk for lykkeønskninger! :)
Jeg lever ketogent og har gjort det siden slutten av sept. 2010. Har tatt av litt over 26 kilo og har fått et helt nytt liv. Jeg trives utrolig godt på kosten og vil ikke bytte den ut med noe.
Etter ca. 25 kilo stoppet det opp ganske lenge, men nå ser det ut som det er nedgang å spore igjen. Det er altså bare å holde ut.
Dersom du trykker på tickeren min i signaturen, kommer min vekthistorie opp med graf. Der ser du alle ups and downs. Hver gang vekta har et hopp oppover har jeg vært på fest, drukket og spist tilnærmet ketogent, men allikevel har vekta et lite byks oppover før det dropper ned igjen. De helt store utskeielsene har jeg ikke hatt, kun fest med alkohol.
Hei Nadja! Gratulerer!! Jeg blir faktisk rørt når jeg leser historien din!! Bra jobba, du må være så stolt og glad!! Ikke noe er bedre enn det!!!
Jeg har selv vært overvektig mer eller mindre i 13 år. Gått oppover og oppover, med noen nedoverbakker også. Totalt lagt på meg 46 kg! Hjelp, det er jo helt sinnsykt!! Men det skal sies at jeg var veldig tynn for 13 år siden. Men men, nå skal 40 kg av! Håper jeg! Jeg er motivert, og har holdt på i 3,5 uke nå, og har gått ned 7,2 kg! Jeg ser at du gikk ned 8 kg på 2 uker! Sinnsykt bra! Spiste du mye fett? For jeg tror kanskje jeg spister for lite... selv om jeg er fornøyd med vekttapet, vil jeg gå ned fortere. (Er konkurranse menneske, og når jeg leser om andre som går ned 15 kg på en mnd, så tenker jeg automatisk: Hva har de gjort anneledes?)
Takk for at du deler din historie! Og ps, du ser nydelig ut! :)
Gratulerer så mye Señora!! Kjempebra jobba!! :) Ser at du totalt har hatt en veldig jevn vektnedgang da, så du har ikke hoppet så mye oppover akkurat ;) Lykke til videre, takk for at du delte! :)
Jeg er en av tregingene da, som sloss med kiloene....er i 9. måned på ketolyse, og har gått ned litt over 8 kilo. jeg skal ned 40-50 kilo. Så med denne farten, må jeg regne med 40 år til på Ketolyse:D:D:D
Jeg er kjempeimponert over dere som har gått ned så mye, skulle ønske kroppen min var mer samarbeidsvillig og:)
Må smile når du skriver det slikt, men kan skjønne om du blir litt frustrert ja. Men som min mor alltid sier: HOVEDPOENGET ER JO Å STOPPE AT DET GÅR OPPOVER... hehe. Lykke til, til deg og PapaGris :)
Begynte med ketolyse Mai 2011 og har gått ned ca en kg i uken. Jeg har hatt en del sprekker, men har prøvet å begrense de så godt som mulig (eks: ta et lite kakestykke fremfor et stort, spise litt høykarbomat med masse salat til, spise peanøtter/bær fremfor sjokolade). Jeg drikker cola zero i ny og ne, men helst ikke for jeg liker det for godt. Begynte å trene i September uten at jeg merker noe forskjell på vekta, går fremdeles ned jevnt og trutt.
lol!!! sorry! Jeg har alltid lest papagris... obs!!! Jeg tenkte en gang at, dette er ikke noen mann, på det du skrev... så da hadde jeg rett på det iallefall da ;) sorry... :o
Jeg har gått ned 25 kg siden april/mai. I begynnelsen var jeg veldig streng og lå på ca. 15 karber om dagen. Men etterhvert ville jeg teste ut mine egne grenser. Fant fort ut at jeg tålte endel og kunne gå opp til omtrent 100 karber og likevel være i ketose. Vekttapet har vært litt fram og tilbake, noen uker har jeg gått ned 0,5 kg og noen uker 3 kg. Det har vært litt trening og endel turgåing, men ikke spesielt mye. Jeg drikker så og si kun vann, aldri brus. Jeg har drukket litt øl og skeiet ut av og til i helgene, men totalt har jeg likevel gått ned litt hver eneste uke. Jeg har heller ikke hatt noen negative bivirkninger, så for meg har lavkarbo fungert ekstremt godt! :)
Akkurat nå har jeg faktisk gått opp igjen noen par kg. men det har vært pga. jeg oppholdt meg et sted der jeg måtte spise vanlig kosthold (mye brødmat) i ca. en mnd. Men etter noen par dager hjemme er jeg endelig i ketose igjen. :)
Heisann!
Jeg har gått ned 46,8 kg. siden januar 2010. Siden januar i år har det gått kjempe tregt. Har ikke gått ned mer enn ca.10 kg. (utålmodig...hehe..). Så nå er jeg ekstra streng mot meg selv. Må sies at jeg har ikke sprukket noen gang og kommer ikke til å gjøre det heller :)
For en viljestyrke!!! Ikke sprukket noe... Wow! Gratulerer så mye, veldig motiverende! I dag og i går sliter jeg veldig med motivasjonen, så dette var moro å lese! Alt går an, bare man jobber hardt! Takk for at du delte! :)
Har skrevet her før jeg, men nå har jeg gått ned 32kg siden 4.august. Fra 121,7kg til 89,7kg. Er ganske digg. De siste kiloene(har vel..8-10) igjen går tregt, men det går da nedover. :)
Gratulerer så mye!!! Må være siiiiiinnsykt digg å blir så mye lettere!!! Heldiggrisen!! Har selv gått ned 13,6 kg på 2 mnd nå, og kjenner alt er mye lettere... :)
Japp! Det er kjempedeilig, føler det er litt ufortjent at kuren har funket så bra på meg, siden jeg har ikke vært så veldig flink. Har ikke skeia ut så mye, men har spist altfor lite fett.
Tror den hardeste delen blir å finne et kosthold som er å leve med samtidig som man ikke går opp i vekt. Har vært overvektig i 5-6år eller noe og da vil jo kroppen savne å være så stor og nesten vil lure meg opp i vekt.
Du er kjempeflink og du er veldig aktiv på forumet, det er bra. :)
Plutselig en dag står du der i drømmeklæra dine og lurer på hvorfor du i det hele tatt gadd å kaste bort tid på å være stor i utgangspunktet. :D
Takk for det :) Ja, jeg liker ordet "plutselig" :) Og dette skjer fort, så du har helt rett! Gleder meg veldig :) :) :)
ps, jeg har heller ikke spist så mye fett hele tiden... Men har funnet ut at jeg går ned raskere om jeg spiser kun 2-3 måltid, og at jeg dropper kveldsmaten. Jeg har vært overvektig i mange år selv, og gleder meg til å bli meg selv igjen... Håper kroppen ikke jobber for hardt på å komme tilbake til maksvekt igjen da ;) Lykke til!
Min erfaring er at dette ikke har skjedd meg etter nedgang med lavkarbo. Tidligere med Grete R slanking var det et problem ja. Så lenge du fortsetter å holde deg til lavkarbo når du er i mål tror jeg ikke det vil være et problem. Lykke til :)
Bare et spørsmål til dere som skriver at dere har gått på ketolyse i både ett, to og tre år. Er det ikke slik at boka anbefaler at man ikke er i ketose i mer enn seks måneder? Eller har jeg misforstått her?
Juhuuuu!!! DA er jeg kvalifisert til å svare på min egen tråd her!! Jeg har pr i dag gått ned 25,1 kg! Dette på 5 mnd og 18 dager.
Tusen, tusen takk alle dere som har inspirert meg til å klare dette. Jeg hadde neppe klart og gjennomført dette uten lavkarbo.no! Dere er supre, alle og én!
Hva føler jeg nå?
-Jeg føler meg mye mer glad, mye lettere til sinns, mye mer impulsiv og trygg på meg selv i alle settinger.
-Jeg trener styrketrening 2 dager i uken, gjort dette hele veien. Jeg går tur av og til, fra 1-4 ganger i uken, ettersom jeg orker. Da går jeg på asfalt i bakker i 30 min, rask gang.
Jeg har drukkert cola zero hver dag, ca 3 liter, pluss 0,5 l vann. (Jeg vet at det er usunt å drikke zero...)
Jeg har spist det jeg har hatt lyst på, men hold meg innenfor ketosen så si hele tiden. Jeg har spist ca 100 g valnøtter hver dag, noe som er mye, men men... Jeg har spist gulrøtter av og til, eller grønnsaker som løk, purre, blomkål, brokkoli, chili, squash og salat-ting...
Prøvd å ikke spise for sent på kvelden til vanlig.
Spist mest middagsmat, men også lavkarbo-brød og knekkebrød de siste månedene. Det 2 første mnd, røret jeg ikke slikt.
Jeg koser meg med valnøtter, mørk sjokolade (noen biter) og pisket krem med tagatesse, jordbær, bringebær, cola zero. Har bakt 2 lavkarbo-kaker.
LYKKE TIL DERE ANDRE. JEG SKAL FORTSETTE TIL JEG STUPER!! HEHE :)
Tusen takk Imse! Du var en av de første jeg la merke til her inne... Du gav meg råd og tips helt istarten da jeg begynte, og var helt grønn på dette. Så tusen takk til dag :) :blomster:
Jeg gleder meg til den dagen jeg kan skrive under på at jeg har gått ned -25 kg (OG MER!). Bare 3 kilo unna -25 kilo. Mye ned og litt opp og så ned igjen. Bølgedaler. Men et par kilo skal jeg klare på kort tid, må bare være mer konsekvent med hva jeg putter i meg. Hurra for de som har klart det! :)
Tusen takk for koselig hilsener!! Lykke til alle sammen, vi klarer dette ved hjelp av lavkarbo og dette herlige forummet!! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.