< Tilbake til oversikten

Cola Zero kan ikke måle seg med ...

mamma_møø sa for siden:

... vanlig cola når den brukes som "medisin"! Jeg er småsjuk og febervarm og veldig tørst, og pleier da å bøtte innpå med cola for å få litt energi, og spise pottis for å stille sulen i en skrott uten matlyst. Cola zero fungerer ikke på samme måte. Mulig baconsnacks kunne hjulpet, men det har jeg ikke i hus.
Kan ikke stikke på butikken heller, for jeg er alene hjemme med lillegull.

Blæh! Sjuk er ille uansett, men på lavkarbo blir det enda litt verre!! ;):p

Si det er synd på meg, da!! :D

smgj sa for siden:

Dakkar.... klappe panna forsiktig

God bedring - fortest mulig. 2 bøtter medfølelse sendes i posten.

Dietta sa for siden:

Trøste, trøste, trøste Synes Pepxi Max er best jeg da - syk eller ikke syk ;) Riktig god bedring

Carisma sa for siden:

Hvis jeg hadde drikki cola hadde jeg blitt sjukere enn noe virus kunne gjort meg! :eek::eek:

Yonah sa for siden:

Hva slags sjuk er du? ved halsbetennelser( altså streptokokker og piggtrådhals) klarer jeg nesten ikke å spise noe.
Skulle jeg slutta å spise hver gang jeg var forkjølet hadde nok det vært en knakende god slankekur når er er forkjølet gjerne 2 ganger pr måned..

Men i slike perioder sniker jeg til meg oig lage shake av feks: 2 egg, 100g cottage cheese, 1/2dl fløte, 50-100g frosne bringebær, 2-3ss kaldpresset olje og søtning etter smak, kjør med stavmikser, veldig forfriskende:D
Eller bringebæris: 1 egg, 1/2dl fløte og ca 50g frosne bringebær( evt noen til om det blir for flytende).
Om halsen ikke krangler går det fort i nannah knekkebrød med godt pålegg, det som formen tilsier jeg får i meg.

Hvordan cola gjør en frisk skjønner jeg ikke, sukker får jo bakteriene til å formere seg grasalt!

Ellers riktig god bedring og all medfølelse! Fra en som synes cola zero og light smaker skikkelig kunstig.. Drikker litt pepsimax innimellom, ikke like heftig..

mamma_møø sa for siden:

Takk for trøst, alle sammen! Jeg føler meg skikkelig shittty, så nå går jeg og legger meg. Det verste er at trollungen er sjuk også, så jeg skal være hjemme med sjukt barn i morgen samtidig som jeg er sjuk selv. Det er slitsomt, det... Takker høyere makter for iPad og get-boks med opptaksmuligheter full av "bante-bante" (altså barne-tv:D).

Åssen sjuk jeg er? Veit ikke helt. Litt feber, generellt nedsatt allmenntilstand, tung i hodet, slapp i kroppen, svimmel og ufokusert, vondt i alle muskler i nakke/skulder, vondt i hodet, øm i ørene ... Ja, noe som ligner influensa. Men jeg trur ikke det er full influensa. Håper jeg klarer å sove det av meg.

Natta! :)

Yonah sa for siden:

Riktig god bedring til dere begge!

zanna sa for siden:

Du burde ta en tur til legen tror jeg. Leste at mycoplasma er ute og går nå; og har du det trenger du antibiotika. Det kan gi influensasymptomer!

langaard sa for siden:

God bedring!:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.