TreningsFrøkna sa for siden:
Begynner å nærme meg mål nå:p
Sunt kosthold og masse trening har vært nøkkelen min, de siste kiloene forsøker jeg å kvitte meg med via lavkarbo, og det ser ut til å virke.
Begynner å nærme meg mål nå:p
Sunt kosthold og masse trening har vært nøkkelen min, de siste kiloene forsøker jeg å kvitte meg med via lavkarbo, og det ser ut til å virke.
May74 sa for siden:
Wow!! Så flink du har vært!! Hvor lang tid har du brukt på dette da?? Hmm, tror jeg må sette igang og trene myye mer.. en halvtime på tredemølla gir nok ikke ett slikt resultat;)
Gerd sa for siden:
Gratulerer :heia:
Qlio sa for siden:
Wow! jeg mener WOW! Hvor lang tid har du brukt på dette??? Hvor mye har du trent? Du gløder!
Señora sa for siden:
Wow :heia: GRATULERER!
ketto sa for siden:
Henger meg på de andre! For et resultat WOW!!
hanneg sa for siden:
Kjempebra jobba! henger meg på med spm og hvor lang tid har det tatt? GRATTIS!
Nerthus sa for siden:
Du aner ikke hvor motiverende det er å se slike før og etterbilder! Jeg skal klare det også!
Du ser fullstendig SMASHING ut! Du stråler jo gjennom skjermen her!
Qlio sa for siden:
Kan jeg vise bildet til mannen min, altså bare bilde og ikke mer?
nellie sa for siden:
Du og du så fantastisk!! Gratulerer.:D
Sunda sa for siden:
FOR en dame! Du ser fantastisk ut! Gratulerer så MASSE :-)
Laila74 sa for siden:
Gratulerer med ett flott resultat!!!
Rin sa for siden:
Så fantastisk å se slike bilder! Heia deg!
GuriMallaTralla sa for siden:
Wow herfra også :p
Det er jo supert!! Bra jobba:D
Hei alle sammen!
Utrolig rørende med slike tilbakemeldinger, jeg har brukt ca 1,5år og har mistet 40kg.
Det er MANGE harde timer på Elixia. Jeg er så heldig at jeg har funnet gleden ved å trene, så det blir løpeturer og styrketrening.
Når jeg klarer det her, så klarer alle det :) Lykke til alle sammen jeg gleder meg til å følge dere, bare spør meg om trening (er best på det) om det er noe dere lurer på :)
Kuredu sa for siden:
Helt sinnsykt! Utrolig bra jobbet;) du ser fantastisk ut!!!
LindaN sa for siden:
Flott resultat, gratulerer! :):)
Jeg må bare spørre, din kostholdsfilosofi er sunt kosthold, hva legger du i det....?
jenta26 sa for siden:
så utrolig bra jobbet, har selv før og etterbilder inne her på generell diskusjon:) men når du har trent styrke så tenkte jeg at man nesten bare gikk opp i vekt, men det må jo være feil i dette tilfelle:) Utrolig godt jobbet nok en gang:)
tarante sa for siden:
Gratulerer med et fantastisk resultat :) Du ser så fresh og lykkelig ut :) Hurra for deg!!!
LindaN- I sunt kosthold så har jeg lagt den berømte "trekanten" dele tallerkenen inn i tre deler, halve salat/grønnsaker, og 1/3 kjøtt/fisk og 1/3 poteter f.eks. Ellers så har jeg tenkt meg om når jeg har spist, men spist det jeg vil.
Kuttet kraftig ned på snop og potetgull, og nå har jeg også kuttet pepsimax (min store lidenskap). Har også hatt fokus på matvarer med mindre enn 10g fett pr 100g. Og mye proteiner. :)
Velger heller og kose meg med et glass eller tre i helgene.
Og til du som lurte på om du kunne vise bildene til mannen din, selvsagt er det helt greit :)
Nerthus sa for siden:
Så - du har egentlig spist etter et høyprotein - lavkarbo - lavfett filosofi eller misforstår jeg? Men du spiser lavkarbo nå?
nellie sa for siden:
Det hun beskriver er vel det som er anbefalt på et helt normalt høykarbokosthold? Tallerkenmodellen er velbrukt der:)
Jeg du forstår riktig :)
Nå er det kun lavkarbo, og det ser ut til å funke veldig bra, skal på ny bodyscan til tirsdag, gleder meg veldig :)
Peppa Gris sa for siden:
Fantastiske resultater!
Tusen takk :)
danielve sa for siden:
Bra jobba, gratulerer og lykke til videre.
Therese877 sa for siden:
Ja utrolig bra jobbet :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.