< Tilbake til oversikten

Treningstøy

plast sa for siden:

I forbindelse med mitt nye og bedre liv, er planen å gjøre medlemskapet i Sats litt mer aktivt enn tilfellet har vært så langt. Men når jeg har vært innom GSport og butikken med det noe misvisende navnet XXL har det slått meg at det ikke selges treningstøy for oss store der, i hvert fall ikke når man i tillegg er nesten to meter på strømpelesten.

Så hvis noen har tips til steder der de faktisk selger treningstøy som passer de av oss som faktisk har behov for å få trent, så er jeg evig takknemmelig.

nellie sa for siden:

Hvilke størrelser snakker vi da?

plast sa for siden:

Bukser er for så vidt ikke så vanskelig, men på trøyefronten er tre x'er minimum, sannsynligvis helst fire.

nellie sa for siden:

T-skjorter bør vel ikke være så vanskelig å få ta i, i den størrelsen? Eller skal det være noe fancy`e greier?

plast sa for siden:

Synes det er litt ubehagelig å trene i bomull, blir så gjennomvåt, så det jeg er på jakt etter er vel heller noe litt mer teknisk, og det finner man ikke på Dressmann eller andre steder som har klær for store menn.

Men etter et lite søk rundt på nettet så fant jeg faktisk Sportmann, som har opp i 4XL til en rimelig penge. Så kanskje jeg burde kikke litt mer rundt før jeg spør om noe neste gang...

Nerthus sa for siden:

XXL har også en litt større kolleksjon som er veldig behagelig :)

Makat sa for siden:

Jeg har også brukt Sportmann, merket "Röhnish" har store str, og jeg kjøpte to nye treningsukser derfra. De var helt herlige:-D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.