< Tilbake til oversikten

Vrir nettjournalister på utsagn?

Kanutten sa for siden:

Nå er ikke jeg særlig stor fan av Marion Ravn og ble ikke akkurat noe større fan da jeg leste dette. Marion Ravn raser mot "slankebloggerne".

Her står blant annet på tv2 side:

Men går du inn på hennes egen blogg det er linket til i denne artikelen, så er ikke godeste Ravn så krass som tv2 vil ha det til, i allefall ikke til lavkarbo som tv2 antyder.

Blæææhhh til journalister som skal vri på alt!! Selv om jeg fremdeles ikke er fan av Ravn. :o

nellie sa for siden:

Altså. Alle VET vel at jorunalister vrir og vender på ting for å lage sensasjon? Om det er Marion Ravn, om det er Fedon Lindberg, om det er Jøran Hjelmeseth eller Statsministeren eller hvem det måtte være. Håper alle vet det hvertfall..

Kanutten sa for siden:

Joda, vet da det, men når liksom det orginale utsagnet ligger rett ved og man ser tvert at det er vridd på, da er journalisten mindre begavet vil nå jeg påstå.
Det er værre med de gangene man ikke ser hva som er endret...

nellie sa for siden:

Tror man må ta absolutt ALT man leser med en stor klype salt, desverre.

PrøveKanin sa for siden:

Angående metaanalysen som frikjenner mettet fett, er det virkelig lov for en mann i Hjelmesæth sin posisjon å fortsatt hevde at mettet fett er farlig når forskningen faktisk viser det motsatte ?

Burde ikke sånt vært straffbart ?

JEG BARE SPØR...

Yonah sa for siden:

Skriver journalister ordrett det som er sant? Jeg opplever at de vrir og omformer så det høres ut som de vil..

krokodillen sa for siden:

Ja. Fordi det er sensasjoner som selger bra.

Løsningen er vel bare å slutte kjøpe skiten.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.