< Tilbake til oversikten

Forvirrende boksetomater

Engledans sa for siden:

Landlord har jo veldi lavkarbovennlige hermetiske tomater,men så hadde mannen vært og kjøpt for meg på rema, men hvaa kommer han hjem med, jo, hakkede tomater med 3 karber pr 100 g(landlord sine er 1,5 karb pr 100 g) på de mannen hadde kjøpt sto det rema 1000 som merke.Så vær obs, på at dere tar de med Landlord på, er lett å ta feil, for de er ganske like.Heretter skal ihvertfall jeg og mannen følge bedre med.

arnakristin sa for siden:

Hei,
Mener å ha lest at Landlord tomatene har blitt byttet ut med ’Rema 1000’tomater...

rut311 sa for siden:

Tror dette stemmer!

Engledans sa for siden:

aha....derfor jeg er forvirret.....jammen....dumme rema så da er 1,5 karb tomatene borte? må hamstre

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Landlord og Rema er samme greia, og jeg mener også å ha lest at rema 1000 nå har rettet opp varedeklarasjonen, og at den altså har vært kunstig lav før.

Engledans sa for siden:

ok. bedre sent enn aldri....fnis

Kanutten sa for siden:

Når tomat UTEN boks ligger på 2.5 karber er det vel nærliggende å tro at mosa tomater ligger i nærheten av det med mindre de har tilsatt mye vann.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.