Har liksom aldri tenkt på å sjekka karboinnhaldet i den revne osten i blank pose frå rema 1000 (pizzablanding heiter den), men i dag gjorde eg tilfeldigvis det - 11g pr 100g! What? Det vil sei at det er 110g karbo i heile posen på 1kg!
Det har gått myyyykje av den osten i middag.... men no skal eg heller riva min eigen ost...
Står det revet OST på pakken? Tror neppe det, for slik pizzatopping er ikke ost, men et blandingsprodukt som ingen av oss burde spise.
Står det ikke OST på posen, så er det ikke ost. Bare se på alle posene, som regel står det reve eller pizzatopping, for de har ikke lov å kalle det ost.
Hehe, står berre pizzablanding på, så då reknar eg nesten med at det IKKJE er ost, men eitt eller anna potetmjølgreier...
Nei, heretter vert det til at eg riv min eigen ost og oppbevarer i boks....
Men surt å oppdaga slikt etter nokre veker med flittig bruk... billig var den óg, ser ut som ost gjer den óg - så tanken slo meg ikkje ein gong at det IKKJE var ost...
Jeg pleier å raske med meg noen kilo ost når det er tilbud og river opp alt sammen på kjøkkenmaskinen min. Fryser ned i passe porsjoner. Osten tiner på et blunk når man trenger den igjen.
Syntes den liksomosten smaker høgg jeg da, melen og fæl. Ikke smelter den ordentlig heller. Mange år siden jeg kjøpte den sist.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.