< Tilbake til oversikten

Fryse supper? Og spørsmål om gryter med fisk

Skriblerier sa for siden:

Ja, spørsmålet er vel egentlig ganske enkelt og greit... er det mulig å fryse supper? Er ganske fersk i matlagingsveien, spesielt når det gjelder frysing, siden jeg for en knapp måned siden endelig fikk min egen fryser på hybelen.
Sitter og sikler på denne forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=966, men kommer neppe til å spise alt på en gang. Hadde vært kjekt om det var mulig å fryse ned, jeg er ikke så veldig glad i fisk og vil helst lage så lite som mulig av det. Hvis jeg har litt i fryseren tror jeg det kan bli ganske mye enklere å få det i seg :D

Samtidig så lurer jeg vel egentlig på om det er noen gode fiskegryter her? Har søkt og styrt i vei her inne, men ikke funnet noe spesielt. Snakker altså om gryte, ikke suppelignende saker, om det finnes. :p

smgj sa for siden:

Det meste av supper fryser helt fint. Kan ikke komme på noen som ikke gjør det. en del sånne jevnede supper kan skille seg, men det rører man bare sammen igjen.

Skriblerier sa for siden:

Aha, da vet jeg det :)
Supert, tusen takk!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.