Vil med dette bare få lov til å informere dere om at i morgen, fredag 18/11 åpner årets Hjem & Hobby-messe på Lillestrøm. Samtidig går også Alternativmessen av stablen i nabohallen. Begge messene varer til og med søndag 20/11, og åpningtidene er 11-20 på fredag, 10-19 på lørdag og 11-19 på søndag.
Vi i Lavkarbohuset Norge er på plass på messen, og vi har valgt å ha vår stand inne på Hjem & Hobby. Vi vurderte Alternativmessen, men etter å ha rådført oss med flere "kjennere" av bransjen valgte vi altså Hjem & Hobby. Grunnen er enkel, det er mange av de som kommer for å besøke Alternativmessen som også stikker innom Hjem & Hobby, mens andre veien er det kun et fåtall som stikker andre veien.
Dersom noen av dere skal på messen så håper vi at dere stikker bortom standen vår for en liten prat. Dere finner oss i hall D, stand D7-36
Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge
(P.S. Dette innlegget er godkjent av administrator.)
Jeg begriper ikke denne koblingen mellom lavkarbo-kosthold og de "alternative".
Et kosthold som er mer vitenskapelig fundert og mindre "alternativt" finnes vel knapt. Det er jo ikke akkurat noe Snåsa-mystikk i hvorfor lavkarbokosthold fungerer så bra for de aller fleste.
På denne messen finner du en stor avdeling med internasjonal mat samt bondens marked og andre matvarer. At den tidligere het Hjem og Hobby betyr ikke at det kun er hobby der. Jeg foreslår at du leser litt her.
Jeg kan jo forstå at det var mulig å misforstå meg; mitt hjertesukk var av mer generell art når det gjelder koblingen mellom lavkarbo og "de alternative" – ikke spesifikt hvilken hall du har valgt å leie plass.
På den annen side syns jeg ditt uttrykk "misforstår stygt her" er noe malplassert. Jeg siterer her deg:
Dette kan vel vanskelig forstås annerledes enn at du ombestemte deg for hvilken hall du ville leie plass i – etter først å ha vurdert Alternativmessen.
I bunn og grunn må jeg innrømme at det betyr mindre enn ingenting for meg hvilken hall Lavkarbohuset velger å eksponere seg i. Jeg er uansett ikke interessert i produktene du selger.
Men at jeg skulle ha misforstått stygt, er jeg en smule uenig i. Men akkurat det betyr forhåpentligvis mindre enn ingenting for deg.
Lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.