< Tilbake til oversikten

Min vektreduksjon -18 kg, med bilde

tarante sa for siden:

Tør, tør ikke.... Så mange før meg har vært tøffe nok til å vise seg frem, og nå er jeg endelig klar for å vise frem hvem jeg er! Er jo stolt av resultatet mitt :)

Håper jeg greier å legge inn bilde da ;)

Gerd sa for siden:

wow :heia:

Så flink du har vært :D

utolmodig sa for siden:

:heia: Det er nesten en sydenkoffert!! Grattis med flott resultat!:)

Bik sa for siden:

Skikkelig bra :)

Restart sa for siden:

Så flink du har vært! 18 kg er jo utrolig bra!

Og så godt å se at du husker å være stolt over hva du har fått til.

kennygirl sa for siden:

WOW! du har vært superflink :) All grunn til å være stolt!

olekarbo sa for siden:

Råbra!

Trener du noe i tillegg eller er det kun kosthold?

Stabukken sa for siden:

Gratulerer! Flott før også, men nå super! All grunn til å være stolt.

tarante sa for siden:

olekarbo: Jeg trener fast 2 ganger i uka, spinning + styrke i sal (type planke, sit-up mm) og Indoor Walking + pilatesball i sal. Begge dagene holder vi på i ca 70 minutter. I tillegg prøver å jeg å få til en lang gåtur eller en litt kortere tur med litt jogging en dag i uka.

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Charlott sa for siden:

For en forskjell! :D Knallbra!

Mamaphenix 85 sa for siden:

Gratulerer med et kjempe bra resultat :D Du har vært kjempe flink !

Nelly sa for siden:

Gratulerer med flott resultat:)

Lindemor sa for siden:

Gratulerer!!! :heia:

Birgitte1234 sa for siden:

hvor lang tid brukte du på å oppnå det?:)

du har vært utrolig flink må jeg bare si,håper jeg klarer noe lignende nå som jeg skal begynne for fullt:) gleder meg til å se resultater!!:)

tarante sa for siden:

Birgitte1234: Jeg begynte å trene 6. januar 2011 samtidig som jeg prøvde å spise lavkalori, men hadde sprekk etter sprekk etter sprekk... 13. juni hadde jeg gått ned 6 kg, og syntes det gikk alt for sakte. Hadde prøvd lavkarbo med gode resultater før, så den dagen startet jeg igjen. De siste 12 kg har jeg gått ned siden juni :) Har hatt en lang tid på 82-84 kilo, hvor jeg føler at jeg har slanket de samme kiloene om igjen og om igjen - et platå det var skikkelig vanskelig å komme over, men nå raser kiloene av igjen :)

Bøtt sa for siden:

..:heia:

Knallbra :heia:

smgj sa for siden:

Du ser fornøyd ut - og det har du all grunn til. Godt jobba! :)

Makat sa for siden:

Så flott du er!! Gratulere med "en liten sydenkoffert";-) Du ser både ung og fresh ut!

LibraGirl sa for siden:

Fantastisk tarante:heia:
Nydelig er du:klem:

Livsglede sa for siden:

Superflink har du vært:heia:kjemperesultat. Flotte er du blitt:)

runnmensunn sa for siden:

Superbra jobba, du ser strålende ut :)

Nerthus sa for siden:

Jeg blir så glad at jeg nesten begynner og grine når jeg ser sånt. Har vært både maks og minimum i mitt voksne liv, og det er som om man blir en helt annen.
For min egen del: Det og slippe og bekymre seg over om man har pen-tøy til fest, og det og finne noe man føler seg så bekvem med at man ikke går og drar i tøyet hele kvelden... Det og ikke sammenlikne seg med andre i sosiale sammenhenger og for MIN del igjen - bli litt lettet om ikke alle andre er sylslanke... for da tror man at man ikke "vises" like godt :)

Fantastisk jobb, du ser frisk og flott ut! Glad du valgte og legge ut bildet jeg, siden det for min del ihvertfall er en stor del av min motivasjon og se hva andre har klart og oppnådd - for da tenker jeg - DET må jo jeg også klare! :klem:

Sunda sa for siden:

Du er FLOTT! Ser myyyye yngre ut på etter-bildene!! Gratulerer!! :-)

tarante sa for siden:

Blir helt rørt av alle fine ord jeg :) Tusen takk! Føler meg akkurat så fin som dere sier at jeg er ;) Heldigvis!!! Selv om jeg fortsatt befinner meg i kategorien fedme ifølge BMI, så synes jeg at jeg ser sund og frisk ut. Merker at jeg får mer og mer oppmerksomhet fra folk rundt meg, både i skole/barnehage settinger, men også av totalt fremmede i butikken osv. Plutselig har jeg fått meg ei venninne og vi treffes en gang i uka! Livet er jo bare helt supert på alle måter :)

Charlott sa for siden:

:klem: Et supert liv høres velfortjent ut! :D

Nerthus sa for siden:

Enig med Charlott! Fordi du fortjener det :)

Hette sa for siden:

So flink du har vert!!! :heia:

Er det ikkje deilig? :D

tarante sa for siden:

Det er helt fantastisk :D

Eucalyptus sa for siden:

Så flott:) Du har jo vært kjempeflink !

Okie sa for siden:

holy cow!! for en forskjell...

r.o sa for siden:

Gratulerer! Så flott du er og så bra innsats du har gjort. Knallbra! Et helt nytt liv med mindre "baggage" å drasse med, klart folk legger merke til det. Og ei ny venninne også, kansje fordi du tør være mer mottagelig og åpen nå? Lykke til videre:)

smgj sa for siden:

Det er nok den selvtillitten du nå utstråler som gir positive ringvirkninger. Det er ingen tvil om at vi (= folk flest) tiltrekkes av mennesker som ser ut til å ha det bra med seg selv (sinnstilstanden altså - ikke nødvendigvis vekta) og man kan jo se på bildet at du stråler. Om det er representativt for "hverdagsdeg" nå kontra før så utstråler du rett og slett mer. :)

Nerthus sa for siden:

Må si meg helt enig med smgj her - det er utrolig hva utstråling innenifra kan gjøre i forhold til møte med andre mennesker! Fortsett og rett ryggen og KJENN alt det gode og flotte du har i deg!

Marthemor sa for siden:

Gratulerer, en kjempe prestasjon!:D

tarante sa for siden:

Dere er så snille alle sammen :love: Skulle nesten ønske jeg hadde lagt ut bilder før jeg, det gir en enorm selvtillit og styrke til å fortsette videre i kampen om de siste 13 kiloene :) Tusen takk!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.