nellie sa for siden:
:( Jeg blir veldig lei meg når folk påpeker de skriftlige feilene mine.. Gjør så godt jeg kan..
nellie sa for siden:
:( Jeg blir veldig lei meg når folk påpeker de skriftlige feilene mine.. Gjør så godt jeg kan..
teleslynga sa for siden:
Ok, men da bare dropper jeg det, da.
nellie sa for siden:
Takk.
teleslynga sa for siden:
Bare takk, liksom. Nå ble jeg nervøs. Sikker på at du ikke er bittelitt vonbråten?
teleslynga sa for siden:
For i så fall kan vi jo bare slutte å snakke om det!
nellie sa for siden:
Takk :)
Takk :spent:
Takk :D
Takk :klem:
Takk :roert:
Bedre?
teleslynga sa for siden:
Ja, hurra! (Og siden du er så snill, skal jeg ikke nevne det med manglende punktum med et eneste lite ord.)
nellie sa for siden:
Ok. :full:
PrøveKanin sa for siden:
Jeg bruker den når jeg flørter
Cherry sa for siden:
Litt lærdom folkens; Det første som slo meg når jeg leste dette var altså
fniiiis
Tørr ikke legge på smiley.
Ser jo ganske tørt og lite morsomt ut uten smiley igrunn.
Cherry sa for siden:
Men nå er det ingen store signaturer her i forhold til hva en hadde en gang. Tok jo hele siden.
Du blir altså aktivt agressiv.
Dilly sa for siden:
Hei
Du kan jo bare fjerne visningen av signaturene. Det gjør du ved å gå inn på kontrollpanel og velge Endre valg. Litt nedover på siden kan du fjerne hakene for både signaturer, bilder og avatarer.
Ninasju sa for siden:
Lurer på om TS fremdeles følger med på denne tråden. Synes dere har sporet litt av. Stakkar Peppa.
Peppa Gris sa for siden:
Nei, når den harde kjerne slår seg løs trekker vi oss vanlige dødelige ut ;)
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Tenkte på det før i dag faktisk - håper ikke du har tatt avsporingen ille opp, det var hvertfall ikke intensjonen min å fornærme noen!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.