< Tilbake til oversikten

Jeg har spist en del karbs i helga

lårannediskon sa for siden:

Har gått veldig sakte ned i vekt.. Begynte 29. august og er nå 4.1 kg mindre. Men den siste uka har jeg gått ned 1 kg og det er den uka jeg har spist karbo! Har aldri gått ned så fort før.. Hvorfor? Grunnen til utskeilse var lunch med en venninne samt jeg har vært bortreist i helga. Så jeg har hatt ett "vanlig" kosthold nå siden torsdag. (spist lavkarbomiddag men brødmat til frokost og kvelds)

Må jeg begynne å legge inn litt karber i kosten min sånn ellers nå kanskje? Synes dette var merkelig :p

Gerd sa for siden:

Torkil sier man kan begynne å øke karbene etter 4 uker, så fremt man fortsetter å gå ned i vekt.
Har ikke ketolyseboka mi her, men det står forklart i bokji :D

Ja, men gjelder ikke dette å øke karber iform av grønnsaker?

Det jeg har trykt i meg er jo veldig fy-fymat på lavkarbo.. Oreokake, brødskive, pizzabolle? hehe

Gerd sa for siden:

jo, det er grønnsaker som det skal økes med :D

Kroppen har vel fått et lite sjokk av det du har spist. Noen reageren med vekthopp nedover slik som du har gjort.
Andre, som meg, får et par kilo ekstra ved inntak av raske karber :o

Så det er ikke noe du bør "satse" på å gjøre for ofte i vertfall... Det kan fort snu gærne vegen :ja:

Hmm.. Janei, dette blir ingen vane for å si det sånn. Vært uggen i magen i hele dag :kadetgaar

Lenge leve stabil mage på lavkarbo! :heia:

Gerd sa for siden:

Helt enig :D :heia:

langaard sa for siden:

Ja,stabil mage er min beste gevinst på lavkarbo!! Hadde konstant magesmerter før!!
Ikke mer høykarbo på denne dama nei:nei:

Samme her.. Skikkelig deilig å ha en velfungerende mage!

Bik sa for siden:

Merker det også på magen om det har blitt for mye karber. Mageknip i et par dager. Så det er nok best å styre unna :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.