< Tilbake til oversikten

Blerk ... 2 kilo opp ...

mrs kishty sa for siden:

Frustrert er jeg akkurat nå.. Vekta i dag viste at jeg har gått opp to kilo.. Og jeg som var så kry for at jeg har begynt å bli så aktiv.. er egentlig eneste forskjellen jeg kommer på.. Så nå er det bomstopp, ikke noe mer turgåing på meg, 0 mer joggeturer.. Så får vi se om de 2 kiloene forsvinner like fort som de kom på.. Må oppdatere tickeren og. :( Vil ikke :(

Marina sa for siden:

Det er mest sannsynlig vann og muskler. Ikke noe å være redd for :smile: Har du målt deg med målebånd??

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

2 kilo er ingenting å krisemaksimere for! Pust rolig. Det kan være vann, forstoppelse, økt muskelmasse eller avhengig av hvor i syklusen du er.
Bruk målebånd, og avvent situasjonen.
Og ikke stress - det er drepen for vektnedgang!

Yonah sa for siden:

Hvorfor i all verden skal du slutte å trene fordi du har gått opp litt vann? Hvorfor i det hele tatt bry seg om vannvekt? Det er fettet som teller, ikke vannet.

Slapp av og tren, det er bra å trene når du kan det.

Mamaphenix 85 sa for siden:

Pust rolig, ingen panikk:p sikkert bare muskler og eventuelt litt vann

Nerthus sa for siden:

Enig med resten. Jeg går glatt opp en kilo når jeg trener mer enn en veldig rolig gåtur :) Dette går seg nok til etterhvert, gi det et par uker, drikk nok vann og tenk HELSE - så kommer resten etter :)

Peppa Gris sa for siden:

Det var kun i begynnelsen jeg gikk opp når jeg trente, nå går jeg faktisk litt mer ned de dagene jeg trener så jeg ville nok ikke gitt opp treningen riktig enda. Trening har såpass stor helsefordel at to kg opp ikke bør være det som avgjør.

smgj sa for siden:

Trening vistes ofte med krymping av cm og stillstand eller litt opp på vekta i en periode...
Så ikke stopp med treningen, drikk godt med vann og fortsett med riktig kosthold. Vekta er bare et tall. Det er kroppssammensetning og helse som teller. (Du blir i bedre form av den treninga, ikke sant? :p )

mrs kishty sa for siden:

krisen er her fordi mannen snart kommer hjem og jeg vil så veldig gjerne imponere :)

Får ta helsen når han reiser igjen :P Han har ikke sett meg på 6 måneder så en forskjell er det jo uansett.

tess81 sa for siden:

Hjelp 6 måneder..... det var lenge det...og jeg som har sutret når jeg ikke har sett han på 6 uker.....

men enig med resten her....er nok bare forbigående:rolleyes:
men vet å kipt det er å se tallet gå opp istedet for ned....:eek:

god :klem: te du

Nelly sa for siden:

Helt enig. Dessuten er det mye bedre å være aktiv og tung, enn tynn og ikke aktiv. Så trene er uansett godt for helsen!

mrs kishty sa for siden:

Jippi, de to kiloene er borte igjen :) pheew

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Og hva har vi lært da? Ikke måle så ofte, ikke la det vekten sier få bestemme humør, trene og være aktiv, og å slappe litt av! :)

Nerthus sa for siden:

Nemmelig! Henviser til "kast badevekta ut - kampanjen" ;)

mrs kishty sa for siden:

hehe, har ikke badevekt jeg, må gå å besøke min mor for å få veid meg. :P hadde jeg hatt badevekt hadde jeg nok vært på vekta hver time. :P

Nelly sa for siden:

SÅ enig så enig...men får det ikke til selv....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.