< Tilbake til oversikten

Lavkarbomat på flyet?

Nerthus sa for siden:

Jepp, Lufthansa har det allerede, de norske selskapene kommer muligens etter om etterspørselen blir stor nok. Haha, dette synes jeg var ganske morsomt faktisk :)

VSB sa for siden:

Så bra, jeg kkjøpte på flyplassen og tok med ombord i flyet i sommer jeg, det var Norwegian og de selger jo og på 2-timers tur var utvalget elendig. Men med mye tid i kø og venting på flyplassen så trenger men likevel gjerne noe påfyll.

ToreH sa for siden:

Har lufthansa lavkarbo på flyet? Toppers, vi skal til USA i 3 uker neste år,og skal fly med Lufthansa. Høres bra ut at de kan servere noe annet enn pasta og ris :-)

Men ellers er tilbudet temmelig begredelig på både SAS og Norwegian i Norge og jeg flyr mye og ofte innenlands. Så ender som regel opp med en lavkarbo proteinbar hjemmefra som flymat.

Hvor mye vann må man drikke for å kalle det en middag? ;-)

Gracella sa for siden:

På totimers flyturer pleier jeg å ha med meg mandler. Jeg har stort sett også en Atkinsbar i veska og/eller en reinsdyrpølse (ølpølse??)
Jeg har pleid å tatt med meg små mandelkaker ala kransekake, det er godt til kaffen.

Men det er jo kjempeflott at de begynner med lavkarbomat. Det burde vært over alt :)
Tenk om man kunne velge osteknekkis i stedet for brødskive! Det trenger ikke være verre enn det!

Carisma sa for siden:

Er det saamme som lenabeatrice skriver om på bloggen? I såfall er det ikke så veldig bra tilbud de har...

smgj sa for siden:

Flytur= nøtter og baconsvor. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.