Nerthus sa for siden:
Jepp, Lufthansa har det allerede, de norske selskapene kommer muligens etter om etterspørselen blir stor nok. Haha, dette synes jeg var ganske morsomt faktisk :)
Nerthus sa for siden:
Jepp, Lufthansa har det allerede, de norske selskapene kommer muligens etter om etterspørselen blir stor nok. Haha, dette synes jeg var ganske morsomt faktisk :)
VSB sa for siden:
Så bra, jeg kkjøpte på flyplassen og tok med ombord i flyet i sommer jeg, det var Norwegian og de selger jo og på 2-timers tur var utvalget elendig. Men med mye tid i kø og venting på flyplassen så trenger men likevel gjerne noe påfyll.
ToreH sa for siden:
Har lufthansa lavkarbo på flyet? Toppers, vi skal til USA i 3 uker neste år,og skal fly med Lufthansa. Høres bra ut at de kan servere noe annet enn pasta og ris :-)
Men ellers er tilbudet temmelig begredelig på både SAS og Norwegian i Norge og jeg flyr mye og ofte innenlands. Så ender som regel opp med en lavkarbo proteinbar hjemmefra som flymat.
Hvor mye vann må man drikke for å kalle det en middag? ;-)
Gracella sa for siden:
På totimers flyturer pleier jeg å ha med meg mandler. Jeg har stort sett også en Atkinsbar i veska og/eller en reinsdyrpølse (ølpølse??)
Jeg har pleid å tatt med meg små mandelkaker ala kransekake, det er godt til kaffen.
Men det er jo kjempeflott at de begynner med lavkarbomat. Det burde vært over alt :)
Tenk om man kunne velge osteknekkis i stedet for brødskive! Det trenger ikke være verre enn det!
Carisma sa for siden:
Er det saamme som lenabeatrice skriver om på bloggen? I såfall er det ikke så veldig bra tilbud de har...
smgj sa for siden:
Flytur= nøtter og baconsvor. :)
Jabba sa for siden:
Jeg pleier å ta med meg Fiberrik i en boks og så spiser jeg det som er "riktig" av pålegg som man får. Synes som regel det følger med en kremost og det er jo supert!
Slike små "pizzastykker" med diverse kremost som man får kjøpt er geniale å ta med seg på flytur....
www.arla.no/Templates/imagehandler.ashx?f=/Upload/Arla%2520NO/Products/Cheese/Buko/Buko_8x8.png&w=344&h=370&r=0&o=&k=False&cr=x0y0w0h0&crcwp=&crchp=&rc=0&d=0
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.