Jaja- da er i såfall alle på min arbeidsplass psykopater de også :p - vi prater nesten alltid om mat mens vi spiser lunsj :rolleyes:
-Tror det gjelder de fleste andre arbeidplasser også??
"Psykopatene i undersøkelsen brukte flere underordnede konjunksjoner, som «fordi», som forskerne forklarer med en psykopats interesse for årsak og virkning"
Faan, jeg har både en interesse for årsak og virkning ...og mat. Lover ikke godt for meg dette :(
Det får meg til å minnes en skitur med en tidligere kollega for nesten 25 år siden; det ene øyeblikket dreide samtalen seg om mat og neste om menn. Vi var begge single på den tida. Vet ikke helt hva forskerne ville ha sagt om de to samtaleemnene i sammenheng. :D
Vi har begge gifta oss i mellomtida, vet ikke hva det kan tyde på... ;) Jeg er i alle fall fortsatt glad i mat, koser meg både med å lage og spise den. Ser ikke min tidligere kollega så ofte, men tror hun også har det sånn. :) Så vi er nok antakelig perverse psykopater, nå med fast forbindelse. :D
Hmm, så for meg en skikkelig krangletråd jeg nå, med noen sure oppgulp om hvaslags fæle mennesker som henger her inne. Men dette var jo bare kjedelige greier :p
Hvordan kan man huske det, etter mer enn 25 år, når statsministeren ikke husker hva han snakka med USA's president om for 6 år siden? ;) Men jeg er likevel nokså sikker på at den ikke dreide seg om det, i bokstavelig forstand i hvert fall. I overført betydning derimot.. :D
Her inne er det vel ganske naturlig å snakke om mat, ettersom det jo er et slags kostholdsforum. I dagliglivet snakker jeg i grunn ikke så innmari mye om mat, så jeg antar jeg går klar for psykopatdiagnosen. Ja, og vent -jeg har medfølelse og sånn. ;)
Det skyldes nok at psykopater ofte er vellykkede mennesker som fremstår som både høflige og veltalende. Nok et tegn på at det kryr av psykopater her spør du meg :)
Her hvor jeg bor, er mat og matlaging en del av kulturen, og gastronomi er en kunst. Snakke om mat er heller sett paa som positivt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.