I desse tider, når det blir so mykje negativ oppmerksomheit i media om lavkarbo, vil eg berre sei at det er synd at det tar så lang tid å få samfunnet til å snu på meiningane sine!
men eg vil oppmuntre alle som VEIT å fortsette å inspirere, informere og motivere alle våre venner og bekjente, so vil folk sjå det til slutt, at ein eller anna lavkarbo form, sannsynligvis kan vise seg å vere den beste medisin for MANGE helseplager rundt om i det ganske land!! :)
Legger ved eit før/no bilde som eg gjerne vil vise! ;)
Mitt beste råd eg å ikkje gje opp!
Finn den lavkarbo-retninga som passar DEG, og følg den!
Viss du skeier ut ein dag, pytt pytt, fortsett i morgo! Man kan vel ikkje la EIN dag øydelegge for resten av livet vel, kan man?? ;)
Og ikkje minst, informer alle venner som er villige til å lytte! :)
Enormt inponerende og motiverende:)
Skal selv ned over 40 kg, tenk og klart det på ett år eller noe sånn:D Uanstt må jeg være fornøyd når det går nedover:)
Eg har brukt snart 3 år, men so har eg ikkje stressa heller...
Eg kjekk på ketolyse dei første 3mnd, og gjekk ned 18 kilo då... Etter det begynte eg med trening i tillegg, og har gått på ein sjølvkomponert lavkarbo, der eg ligger på alt fra ca.30-70 gram per dag...
Har skeia ut ein god del, har htt periodar på fleire veker, og ein gang neten 3mnd, der eg åt "normal" norsk kost..
Eg er ein trøstespiser, og eg har hatt ein del perioder siste 2 åra som hr vert litt harde, då har eg ikkje klart å holde meg heilt til kosten... men jamt over har eg i allefall klart det i vekene...
Viss eg holder meg ganske strikt i veka, kan eg tillate meg ein del utskeielsar i helgene..... Men viss eg vil ned i vekt, ikkje berre stå ro, må eg holde meg i helga og...
Men dette er noko du bør finne ut sjølv, alle må finne ut kva sin kropp trives best med..... Begynn ein plass, og so varierar du til du finner det som er rett for deg!
Det er jo nesten enda bedre når du har klart det over 3 år enn på kortere tid. Det betyr jo at du jevnt over har vært kjempeflink!! Jeg er mektig imponert! Jeg satser på at jeg også klarer dette, men er utålmodig som person, så jeg vil gjerne se resultater fort... Denne uka har jeg bare gått ned 1 kg, og syns det er lite. Men om man tenker 1 kg i uka, så er jo det 52 kg, og jeg skal jo "bare" ned 40 kg. Så jeg får vel bare finne meg i at det går sakte... Heldigvis en stund til sommeren ;) Alltid værst å være stor da.
Ja, eg er faktisk glad for at eg har brukt so lang tid, man føler det ikkje når ein har mykje som skal av, men til sjuande og sist er det nok best... Eg veit no nøyaktig kor mykje karbs eg kan ete for å gå ned, stå i ro, eller legge på meg... :)
So over tid får ein nok meir kontroll, og det blir då enklare når ein kjem ned der ein vil vere...
Masse lykke til uansett, og følg med på kva kroppen din føler, det er det viktigaste, vektreduksjonen er jo berre ein av dei mange tinga som blir beire med helsa! :D
Takk, og du har så rett så rett :) Bare på to uker har hvilepulsen min synket betraktelig!! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.