Uff, det går tregt.....:mad: dette... og sommeren nærmer seg.....
Nu har jeg holdt på i 3 uker, og 1 kg er blitt borte. (1 kg ???)
Har ikke akkurat lidd noe nød, det er ikke det, men, holder på å miste motet.:nedfor:
Naboen og vennan lure på om jeg skal gå maraton siden jeg er så aktiv ute i løypa.:)
Men det er noe som sitter så jæv.... godt fast at det er nesten slik at det er bare en oprasjon til får å få det bort. :confused:
Leser om dere andre som klarer mange kilo, og misuuuuuner dere, selv om jeg vet at dere sliter nok mer enn meg. Men dere er kjempeflinke.:D .Det skal dere huske.
Det er faktisk deres fortellinger og Kanel`s oppslag i Norsk Ukeblad som holder humøret og lysten til å fortsette opp, så takk til dere.:klem:
Men, etter at jeg har lest her på disse sidene om karbohydrater, så tror jeg at grunnen til at jeg ikke går ned mere, er sukkettene og Ricola sukkerfri sukkertøy.
Jeg drikker ikke kaffe, men te (frukt og forbrenningste) og har sukketter i. Og min jobb består i mye prating, og blir tørr i munnen, og bruker derfor ricola sukkefri sukkertøy.
Hvordan skal jeg klarer meg uten dem?? ( Er min røyk):confused: :confused:
Er det noen som har noe erfaring med disse produktene mine..
Jeg tror ikke problemet ditt er suketter, men Ricola. De inneholder aspartame og Sorbitol...... sistnevnte er absolutt ikke anbefalt på lavkarbo dietter som Ketolyse kuren og Atkins. Mange opplever at vekttapet stopper opp ved stort inntak av aspartame og/eller Sorbitol.
Tror også at det er en ide og kutte ned på fruktte. Den inneholder en del karber..vel ?
Jeg prater også mye i jobben. Det ER jobben min. Det er lett å bli avhengig av dropsene. Det er ingen god ide eller god løsning. Anbefaler deg å ha en mugge med vann (gjerne med sitronskiver) i nærheten. Jeg drikker ca 2 liter vann pr dag på jobb. Har sitronskive i glasset mitt.... Passer på å drikke mellom hver samtale (mellom 40 og 60 telefoner pr dag). Har ikke behov for halspastiller lenger !:)
Nå ligger det inne på lavkarbo generelt, der flere ser det. Du kan også opprette journal inne på "min journal". Det er veldig greit å ha en journal, der du kan føre regnskap med maten du spiser, hvordan du trener og der folk kan komme med råd og vink og litt oppmuntring i tøffe tider...:)
Ser at du er mere "garva" enn meg på dette området. Du har faktisk 1 år lengre "fartstid" inne på dette nette enn jeg.:)
Men man lærer så lenge man lever , ikke sant. :confused: Og så er ikke jeg noe data flink heller.:(
Jeg trykker litt her, og så trykker jeg litt der. :D Og så er det nu ikke bestandeig at det blir rett alt, men pytt pytt.....:D
Hei igjen:)
[color=#4169e1][/color]
Albertine har forklart meg hvordan jeg skal gjøre dette, for å få et bilde (?) avatar.
Tusen takk.
[color=#4169e1][/color]
Men,:confused: jeg får ikke til å lage en vekt tabell. Har prøvd, (med ei marihøne )men fikk ikke til.
Skjønner meg ikke på dette ....
[color=#4169e1][/color]
Får la det være slik det er.
[color=#4169e1][/color]
Hvis du sender meg det du vil ha med på PM så kan jeg lage en sånn til deg som du bare limer inn i signaturen din. Velg om du vil ha startvekt og målvekt, eller bare antall kilo du vil ned.
Det er en personlig melding, hvis du klikker på nicket mitt over avataren så kommer det opp flere valg, blant annet "send personlig melding". Der blir du satt over til en meldingsside, du velger tittel, skriver melding og sender den. Veldig kjekt verktøy. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.