< Tilbake til oversikten

Suksesshistorie fra Grete Roede

Dietta sa for siden:

Ja - vi spiser jo alle en pakke bacon og 4 egg til frokost :p

Kanutten sa for siden:

Kanskje jeg også må begynne med gr slik at jeg kan kaste MIN pustemaske? :o

Zillah sa for siden:

"barnebarna er lykkelige over at jeg spiser det samme som dem"

OK. Får håpe barnebarna et sunn mat, da ;)

Nerthus sa for siden:

Enda en dame som tror at lavkarbo er ei bøtte med egg og en halv gris i bacon...

BenteR sa for siden:

Hvor i all verden tar alle disse "avhopperne" teorien om at lavkarbo betyr og spise bare kjøtt og fett????
Har ikke funnet en eneste bok som sier at det er veien og gå....

langaard sa for siden:

:lol:

Yonah sa for siden:

Enda en grunn til at det lønner seg å lese seg opp på emnet før man setter i gang på nytt kosthold. Noen spør faktisk hva de gjør galt og får hjelp fort nok, resten klager over at det ikke virker, når de spiser hele behovet for energi på et måltid, og spiser det 4 ganger i løpet av en dag.

Hvordan i all verden skal lavkarbo virke slik slankekur når man gir kroppen så mye energi at den ikke gidder å bruke at sitt eget fett... For spiser man for mye fett, så vil jo kroppen velge det fra maten, for det er aller lettest tilgjengelig.

macadamia79 sa for siden:

hehe, som allerede nevnt lavkarbo er ikke bare egg og bacon- men hun synes altså at barnebarna er gode kostholdseksperter? Edit: kommer jo an på utganspunkt og hva man tror er optimalt selv hvordan man føler at man har det. Jeg unner alle å føle seg bedre/friskere enn før; uansett hvordan de velger å gjøre det :)

mrs kishty sa for siden:

klaskehåndengjentattegangermotpannen sikter til 4 egg og pakke bacon jeg og...

vibsen sa for siden:

Skaldeman? Han mener at vi ikke trenger grønnsaker, og særlig 50+ opplegget hans består primært av kjøtt og fett. Og kanskje er det helt greit også. Det fungerer for ham og er kanskje nødvendig for andre veldig insulinresistente også.

BenteR sa for siden:

Men Skaldeman er jo ikke den eneste retningen innefor LCHF da.
Det blir liksom like dumt som å si at alle på lavkarbo lever det som en midlertidig slankekur.........

Engledans sa for siden:

Hi hi... i sommer var jeg dritlei stillestand, og bestemte meg for å prøve GR retningen. 2 dager klarte jeg, før jeg var tilbake på lavkarbo.:D:D:D

TrillTrall sa for siden:

Men dersom man begynte med å lese Skaldeman og da fant ut at lavkarbo ikke var noe for en, så tenkte man kanskje ikke på at det fantes flere retninger og at man burde lese 5 andre bøker også? Jeg ante i alle fall ikke noe om det da jeg en dag bråbestemte meg for å prøve bare for å se hva det var - men jeg leste alt jeg kom over samtidig som jeg begynte da. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.