Ser at de holder kurs, og lurer på om noen her inne har deltatt på ett slikt kurs, eller kunne tenkt seg å gjøre det? Lurer også på om det er mange som handler mat derifra og om det er veldig dyrt.. Er alltid litt skeptisk til sånne sider som virker litt for "halleluja", men blir samtidig interessert også..
Det finnes egne spisdegslank tråder her inne, sjekk de ut!
Kurset er nok en kort innføring i lavkarbo, og helt sikkert å anbefale for de som er nye i faget.
Jeg har spist spisdegslank måltider tidligere, og er veldig fornøyd. God smak, ble mett, og slapp og lage mat ;) Knallfin innledning til å begynne og lage maten selv :)
Thor Foseid som eier og driver spisdegslank anser jeg som seriøs innen faget, og det har heller aldri vært noe problem med levering av varer mm.
Du får hele ukesmenyer til fra 400 kr, men da er det mye brød. Jeg spiste gourmetversjonen med 5 måltider pr dag (inkl dessert!) og var VELDIG fornøyd!
Ca 1000 kr uken for 35 måltider synes ikke jeg personlig er mye, men dette må man nesten vurdere selv.
Takk for svar:) Det hørtes slett ikke verst ut!! Skal sjekke ut tråden for spis deg slank.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.