Mammarosa sa for siden:
Gjerne med oppskrifter ;)
Mammarosa sa for siden:
Gjerne med oppskrifter ;)
Yonah sa for siden:
Hva er det? Bildet er bittelite.. Men ligner ikke på noe jeg har i skapet, og jeg har spsist lavkarbo i 1 1/2 år..
Mammarosa sa for siden:
Tihi, det er Cacao Powder fra iherb. De har den i Cacao nibs også.
Yonah sa for siden:
Kakao, det bruker mn til det man bruker kakao til. Men den som ikke er varmebehandlet er best, denne er kanskje ikke varmebahandlet og raw?
Jeg bruker kakao feks i varm kakao( med kokosmelk, soyamelk eller fløte+vann), i sjokoladekake, hjemmelaget sjokolade av kakao, cocosa og søtning, i eggemelkkakao...
Mammarosa sa for siden:
Vil ha oppskrift på hjemmelaget sjokolade...
Yonah sa for siden:
Jeg er ikke så kravstor da, jeg smelter cocosa, har i søtning og kakao etter smak, hakkede nøtter mm. Nannah her inne har en samling oppskrifter, der finner du mere eksakt.
vibsen sa for siden:
Jeg synes denne er veldig god, men den har en del karber, så det gjelder å være nøye. siljesreise.com/oppskrift-pa-god-og-mild-raw-sjokkis/
Ellers er det mange oppskrifter rundt om. Feks her superlivsstil.net/wp2/2011/02/mork-ra-sjokolade/ (lecithinen kan kuttes ut hvis man ikke har).
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.