Nordmørsloppa sa for siden:
Er det noen som abonnerer på helsemagasinet VOF ? Kunne tenke meg å gjøre det om det er ett allright magasin :D
Ha syns dere om bladet?
link : vof.no/?page_id=8
Er det noen som abonnerer på helsemagasinet VOF ? Kunne tenke meg å gjøre det om det er ett allright magasin :D
Ha syns dere om bladet?
link : vof.no/?page_id=8
Señora sa for siden:
Som hvermannsen følte jeg det ble veldig "teknisk" tungt språk og forholdsvis dyrt.
smgj sa for siden:
Kommer an på hva man interesserer seg for. Det er ikke bare lavkarbo, men også generelt kostbevist (+ tilskudd av type vitaminer/mineraler) og delvis "alternativt".
Jeg synes det er mye interessant der, men også en del som er langt "ute".
Yonah sa for siden:
Jeg meldte meg på abbonent for en uke siden, men jeg har ikke fått noe enda... Aner ikke hvor lang tid det tar. Innbiller meg at det er litt interessant.
Chamomilla sa for siden:
Jeg liker det bedre enn Mat og Helse siden Mat og Helse skriver om mye utenom som jeg synes kan bli litt for lett igjen. Og oppskriftene er ikke nødvendigvis lavkarbo. VOF har en renere profil i så måte og det liker jeg. Ikke alt er like interessant der heller og noe er litt tungt. Layout litt kjedelig, men det er aldri avgjørende om jeg skulle valgt mellom de to. Jeg velger begge, men hadde valgt VOF om jeg skulle fortsatt å lese bare et av de.
Nerthus sa for siden:
Jepp, abonnerer. Lærer mye viktig om ernæring, men også av og til litt interessante ting som jording av alle ting. Siden jeg er så statisk på vinteren at mine kolleger rygger unna når jeg kommer nær (ellers smeller det faktisk og gnistrer), har jeg nå funnet ut at det finnes hjelp og få ;)
Gode artikler med massive kildehenvisninger :)
Takk for erfaringer folkens!
litt "tungt" stoff og fagspråk gjør ingenting:) det er bare spennede og kunne gå i dybden.
Kommer til å abonnere på VOF
Det sliter jeg med også!!! tror det kommer av at jeg går med tykke fleece sokker...men er ikke sikker.
Hva hjelper mot statiske støt ??
kamp sa for siden:
Jeg elsker bladet!
Blir så giret hver gang jeg får det at ejg vet ikke hvor jeg skal begynne å lese en gang! Tar noen dager før jeg liksom klarer å sette meg ned å lese hver artikkel skikkelig..
Noe er av det ganske tungt, men ejg har kanskje litt mer kunnskap om ting bak tdet og da forstår jeg mer.
Men de første nr forsto jeg ikke så mye men så har jeg lært mer og mer etterhvert og kan nå gå tilbake i de nummerne å lære enda mer, fordi jeg kan trekke koblinger :)
krokodillen sa for siden:
Jeg abonnerer også.
Det er variert innhold, ikke bare lavkarbo. Mye referanser til forskning, men jeg synes det er lett å lese og godt forklart. Jeg leser ikke hele bladet, som regel.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.