< Tilbake til oversikten

Bilder av meg før, januar og nå

jenta26 sa for siden:

Det øverste er tatt for 2 år siden: 98 kg

Nr 2 er tatt i barcelona i januar med han vennen min, 78 kg

Det nederste her er tatt for 3 uker siden, 72,1 kg

jenta26 sa for siden:

beklager, dette er det nyeste, 72,1 kg.

det nr 2 som kom 2 ganger er fra barcelona, 78 kg

Yonah sa for siden:

Du har MYE å være stolt over:blomster:

Heng bildene på kjøleskapet;)

TigerTove sa for siden:

:heia::heia::heia: sier jeg bare...

Rioja sa for siden:

Wow, for et fantastisk resultat!
Du er nydelig! :)

jenta26 sa for siden:

Tusen takk:) kanskje jeg skal prøve å få skrevet dem ut da:)

jenta26 sa for siden:

Tusen takk Rioja, ser kanskje ike så mye forskjell selv men

langaard sa for siden:

wooow!!:eek:
Helt ny dame jo!:heia::heia:

Dietta sa for siden:

FANTASTISK !!!!!!! Du er jo bare helt nydelig :) Når du har greid dette - greier du alt annet også !!!!!!!!!!!!!! :heia::heia::heia:

smgj sa for siden:

:)
Du ser flott ut! Og for en forandring!

jenta26 sa for siden:

åh så snille dere er, jeg føler meg selv ikke bra nok for blant annet han vennen jeg var sammen med til barcelona, jeg er veldig forelsket i han men han ser meg som venn,han er slank og kjekk, jeg føler meg som et takras i forskjell, huff

Dietta sa for siden:

Du lider nok litt av det samme som endel andre som har gått ned mange kilo: Bildet du ser i speilet er ikke det du ser i hodet ditt :eek: Det kan ta lang tid før man faktisk ser seg selv slik alle andre ser deg, og der er ikke du ennå. Du ser fantastisk ut, slank og lekker og kan sikkert få den du peker på unntatt denne ene. Har lest i annen tråd at du får profesjonell hjelp med selvbildet. Det er bra - fortsett med det, så løsner ting etterhvert. Man skal være veldig flink, inbitt og sta for å gå ned så mye som du har gjort. Vær stolt at det, og bruk de samme egenskapene på andre områder. Du vet jo at du kan............ :D

Imp sa for siden:

Kjempebra resultat! Fantastisk herlig :D

Vi er på samme nivå hele veien ser det ut som. Jeg startet på 98 kg, nå er jeg 71. Og selvbildet kommer etterhvert...det tok LANG tid for meg å innse hvordan jeg faktisk så ut etter å ha gått ned mange kg. Ja, som Dietta sier, det man ser i speilet stemmer ikke med det hodet ser. Jeg husker jo at det var omvent og, da jeg gikk opp tok det lang tid før jeg innså hvor tung jeg var...

Lykke til videre! :D

tassa69 sa for siden:

Så søt du er, og veldig kul frisyre, og at han ikke faller for smilet ditt skjønner ikke jeg,-)

jenta26 sa for siden:

Tusen takk så snille dere er:) anbefaler dere meg forresten den boken, frisk med lavkarbo-100 oppskrifter?

i dag ble frokosten slik

røkt laks, majones, cherrytomater, en neve cashewnøtter

lunsj: 6 kyllingvinger, med tomater, litt peppes rømmedressing og en neve cashewnøtter

middag : samme som lunsj bare uten nøttene

gurooo sa for siden:

Jeg kan virkelig anbefale boken!

jenta26 sa for siden:

da får jeg se om jeg kjøper den i morgen om jeg finner den:)

Veggpryd sa for siden:

OMG! :eek: For en forandring! Du har virkelig vært flink! :)

Lullen sa for siden:

Wow, for et resultat :D
Du ser smashing ut!!!

Bæret sa for siden:

Utrolig bra!! Du har vært kjempeflink!! :D

Berit59 sa for siden:

Så flott du er :-)
At gutten ikke har fått opp øynene for deg, er verst for ham! Lykke til :-)

jenta26 sa for siden:

blir helt rørt jeg av kommentarene deres, tusen takk:)
skal til han i kveld, han fyren. og jeg sa til han i går at han sku få en utfordring fra meg om å skrive 5 positive ting om meg, spent på hva det blir for å si det sånn

Petra71 sa for siden:

Jøss, for en forskjell!!!
Du har vært kjempe flink :)

tarante sa for siden:

Wow, du er jo bare superlekker og superskinny :)

Tusen takk for at du tør å dele bildene dine med oss andre! Det står det stor respekt av! Stor motivasjon for meg å se det flotte resultatet ditt :) Du har vært superflink!!!

Mari78 sa for siden:

Så flink du har vært:)

jenta26 sa for siden:

tusen takk alle sammen, nå er praksis over for meg, læreren sa det var best at jeg tar permisjon så jeg har mulighet til å ta det opp en gang senere, hun mener jo jeg er syk, hvis alle som hadde slitt med selvtilliten hade vært syk så er det mange som er syke, jeg ble så forbanna, men fortsetter jeg meg gjennom de siste 3 ukene og stryker nok en gang så får jeg aldri ta opp dette.
Er et stort nederlag for meg dette, og gruer meg til å dra til han vennen min i kveld da han nok vil se ned på meg og kanskje kutte meg fullstendig ut. måtte bare dele disse tankene med dere

Tusen takk nok igjen for alle deres gode kommentarer, betyr utrolig mye for meg:)

heleneharefrøkenglad sa for siden:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:o

Señora sa for siden:

Gratulerer, du ser smashing ut! :heia:

vibsen sa for siden:

Du ser helt fantastisk ut. Du bør henge opp begge bildene, så du virkelig kan se forskjellen. Den største forskjellen sitter likevel i øynene dine/ansiktsuttrykket. Man kan se smerten i det første bildet, på de to andre ser du helt annerledes ut.

jenta26 sa for siden:

Tusen takk alle sammen, det betyr mye for meg hva dere sier, ja jeg slet veldig på det første bilde, slet bare med å gå en liten oppoverbakke. redd det kommer til å bli slik igjen nå

danielve sa for siden:

Flott bilde, 72,1 er det jeg hadde for en stund siden også. Har en del muskler som veier litt.

Labomba sa for siden:

:D:p SÅÅÅÅÅ moro!! Superflink har du vært!
Du kan virkelig være stolt av deg selv. :p

jenta26 sa for siden:

Tusen takk dere er så herlige:) 4 kg til nå så har jeg gått ned 30 kg

marionilona sa for siden:

WOW, du er skikkelig lækker! Du har jammen vært kjempeflink, og har en goood grunn til å være superstolt over deg selv.

jenta26 sa for siden:

Tusen tusen takk, blir jo helt rørt jeg her jeg sitter:)

streber sa for siden:

Herre fred da dame, se på deg Selv ! Super fin er du ! Flink som bare det har du vært, vær stolt av deg Selv ! Se skikkelig på disse bildene , fantastisk hva du har gjort for deg Selv, fir helsen og utseendet!

jenta26 sa for siden:

tusen takk, men grunnen til at jeg ikke føler meg særlig vel står nå i bloggen min, det ble kanskje et klageinnlegg i bloggen, men er frustrert og lei meg bare

rava sa for siden:

Gratulerer du har vært kjempe flink og har gooood grunn til å være mega stolt av deg selv!:D Husk du har klart noe som svært mange andre bare drømmer om!

Gracella sa for siden:

Fantastisk forandring! :)

Stå på, når du har klart noe slikt, så er det ingen grenser for hva du kan få til!!

HenrikBooe sa for siden:

Veldig bra! Her ser man at lavkarbo er tingen :)

jenta26 sa for siden:

ja det er helt klart at lavkarbo er tingen ja:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.