Linjemannen sa for siden:
Legger inn før og etter bilder jeg også.
:)
Legger inn før og etter bilder jeg også.
Gerd sa for siden:
Wow :heia:
Det var virkelig forskjell :D
Grattis :heia:
Gracella sa for siden:
Wow!!
smgj sa for siden:
! Kjempejobb!
Lindemor sa for siden:
Strålende! :heia:
dumidalia sa for siden:
Veldig bra :)
Señora sa for siden:
Wow! :heia: Grattis!
Berit59 sa for siden:
Du har jammen blitt brunere også :-) Kan du dele den oppskriften?:p
Qlio sa for siden:
:_plystre:Det var jammen meg stor forskjell, ja!
langaard sa for siden:
Wow!! Du passer til navnet ditt, linjemannen:D
Lullen sa for siden:
Fantastisk :D :heia:
Charlott sa for siden:
Stilig! :D
Tusen takk for veldig oppmuntrende tilbakemeldinger!
Lover nye bilder om jeg lykkes i å lokke frem sixpacken etterhvert.
:):):)
Kanutten sa for siden:
Æh, er det lov å si at du er fabelaktig uten sixpacken??? Jeg er ikke så glad i sixpacker jeg.. :o
Jo, takk for det!
:o
Det er ikke så viktig med sixpack, men nå var jeg jo så godt i gang og jeg har ikke sett den på 25 år, så et gjensyn hadde vært litt stas.
Catwoman sa for siden:
Sjå der ja :D Gratulerer med supert resultat :heia:
Lava sa for siden:
Flott! :heia:
Happy girl sa for siden:
Wow for en kjempe forskjell :)
Bruker denne tråden til å stille et spørsmål.
På tirsdag har jeg tenkt å få tatt en inbody720 analyse. Noen som har vært borti noe slikt før? Det virker jo å være en veldig presis og interessant analyse.
Nerthus sa for siden:
Har tatt den - gir masse tall som resultat. Som med mange andre ting, vær sunn skeptisk til resultatet.
Jeg vil anbefale at du bruker resultatene over tid som sammenlikning for å se framgang :)
Apparatet sender strøm gjennom kroppen din og måler motstand og beregner deretter et uttall av ting basert på resultatet. Som elektroingeniør vil jeg bare si at det er greit og være klar over at det kan være en del feilfaktorer som kan påvirke resultatet ditt, slik som fukt i hånd og fot under måling og vanninnhold i kroppen når du måler - siden disse vil påvirke motstanden i kroppen. :)
Tiril77 sa for siden:
Wooow ;) Grattis :)
Takk for svar!
Jeg har lest om denne, men aldri prøvd. Jeg antar at det vil være grunner til å ta det meste her i livet med en klype salt - så også med denne maskinene tryllerier. Men det blir som å gå til tannlegen etter å ha vært veldig flink å pusse tennene over lengre tid. Tror jeg skal sette opp en sånn weight loss ticker med utgangspunkt i hva jeg får som resultat.
Tusen takk for oppmuntrende kommentarer!!!
Det er veldig kjekt å få!
Bæret sa for siden:
Oj, det må jeg si! Godt jobba! :)
Da var den unnagjort - og det var jo interessant.
Vekt - 93,5 kg.
Fettprosent - 13,9%
Viceralfett område - 76,2 cm3
Helsescore - 98 poeng.
Det mest interessante for min del var viceralfett område. Det er dette som er det heleskadelige fettet som lagres rundt organene i buken. Alt over 100cm3 er ugunstig. Min måling var meget bra. Lå i normal området, men bedre enn alders-meridian.
Fettprosenten bør ligge mellom 10 og 20 %. Når jeg måles til 13,9 så er det en score som er veldig bra. Skal sixpacken helt frem i dagen, så må jeg ned mot og kanskje under 10%.
Vekten er høy - indikerer en BMI på 27,9 - men det skyldes muskler! Høy muskelmasse i hele kroppen - godt over normalområdet. Muskelmassen er godt balansert mellom over og underkropp.
Helsescore på 98 poeng forteller at jeg ikke bør gå ned i vekt, med mindre det er av "idrettslige" hensyn - for å bli sterkere, øke cardiovaskulær kapasitet eller fordi jeg setter meg andre konkrete mål som skal oppnås. Alt i alt var det - etter hva jeg ble fortalt - en av de beste testene de hadde tatt!
Så da trekker jeg meg stille og rolig tilbake til sofaen, finner frem chipsskålen, heller coca cola i glasset og takker for denne gang! (Og de som sier jeg bør ta slike tester med en klype salt, de kan bare gå å legge seg.)
smgj sa for siden:
:D
Grattis med meeeeget bra resultat. (Og bra resultat stoler vi på ;) ).
Lavkarbo i nesten 3 og en halv måned.
Ca. 30 til 50 karbs pr. dag. (Innledningsvis - første fire uker - under 10)
Har hatt et blikk på kcal forbruket - unntatt første måned.
Trening tre til fire ganger i uka ca. en time om gangen.
Mest motbakke, hurtig spassergang og noen harde økter med høy intensitet.
Ned 22 kg. Sterkt bedret form! Langt bedre livskvalitet og økt daglig energinivå.
Nå kommer den skumle tida...
Men jeg tror ikke jeg skal "tryne uti på høykarbokjør" - jeg har det jo så bra nå! Men, jeg skal en tur til Thailand om to uker og der nede er det farlig godt med kalde øl med isbiter. (De har ikke Hansa Lite der.) Og så er det så godt med ris til sterk, sterk thaimat... Jeg får forberede meg nøye og planlegge hvilke karbo-demoner som skal få herje med kroppen littegranne.
smgj sa for siden:
Du får hive deg med på trekking, dykking, padleturer eller snorkling da vet du. Både gøy og kaloribrennende... ;) I varmen er da heller ikke (mye) mat så nøye... eller?
Du har helt rett!
Forøvrig så er jeg veldig høyt oppe akkurat i dag, da - og skriver i denne tråden for å dele resultater jeg er veldig stolt av og synes er så utrolig bra. Bær over med meg...
Når jeg fikk påvist "sukkersyke" i begynneslen av juli i år, så ble jeg skikkelig deppa. Livet hadde vært strevsomt en periode og ble liksom bare enda dårligere av en slik beskjed. Så hoppet jeg på lavkarbo - leste og leste og leste - og etter seks uker var resultatene hos legen snudd. Det var ikke lenger mulig å påvise insulinresistens. Verken fastende, langtid eller gjennom stresstest. Det gav meg en utrolig boost - og siden har alt bare vært enkelt og greit! På fredag førstkommende skal jeg til legen igjen og denne gangen er det for å få redusert på blodtrykksmedisinene. Blodtrykket har gått merkbart ned i løpet av disse månedene og dermed har jeg ikke behov for så mye medisiner.
Jeg er veldig glad i dag altså!
Tiril77 sa for siden:
Ohhh... Thailand.. Heldiggris :) Men velfortjent ferie.. Du har vært kjempeflink :) Plass til en blindpassasjer i kofferten eller?? :p
Klara sa for siden:
Flotte resultater, både utseende og resultater av helsesjekker :D
Og så har du jo lagt inn godt arbeid i dette også!
Bra jobba! :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.