< Tilbake til oversikten

Davinci sirup, uten kalorier

Borealis sa for siden:

Ååååå....vil ha!! ;)

Rin sa for siden:

De har et par sukkerfrie DaVinci-siruper på Black Cat - kaffe/te-sjappa ved stortorvet i Oslo. :) I tillegg finnes sukkerfrie Monin-siruper på "Alt om bar" som ligger nesten oppå bussholdeplassen Skovveien.

Yrla sa for siden:

Takk, jeg vet hvor du mener.

Idarull sa for siden:

[url]www.netrition.com[/url]. jeg regna på det en gang og det var billigere å kjøpe 3 stykker herfra enn å kjøpe de på nettet fra altombar.no

Yrla sa for siden:

Ok, det ble dyrt. Jeg bestilte sukrin / erytrothol (trolig feil skrevet) fra iherb istedet jeg. Ihvertfall foreløpig. Lønner seg i forhold til å kjøpe i butikk i Norge.

annannanna sa for siden:

Har DaVinchi-sirupen og sukrin ikke karbohydrater i seg?

Yrla sa for siden:

Nei, men det finnes davinci siruper som har det, så du må bruke en sukkerfri variant.

Smakfull sa for siden:

Jeg bestilte en flaske fra netrition.com, tror den flaska kosta rundt 100 kr. Har brukt den i kjeks og kaffe og smaker veldig godt =)

Men jeg er veldig skuffet over konsistensen, den er jo flytende som vann. Føler meg litt lurt, for mistenker at det hovedsaklig består av vann, søtning (splenda) og aroma, så det må jo finnes greiere måter å få dette på, for dette ble dyrt vann med aroma i!

Yrla sa for siden:

Det er nok det, så om man får tak i sukralose fritt for det splenda er tilsatt kan man blande det med vann selv til mye rimeligere pris.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.