Jeg tok feil i dag, skulle ha kyllingfilèer, men noen hadde slengt en pose med kyllingvinger i samme hull i frysedisken og posene er like. SÅ her står jeg med 2kg ukrydrede kyllingvinger... Kyllingvinger er noe jeg aldri kjøper rått, fordi det for meg kun er hurtigmat type, varm opp i ovnen når unga holder på å sulte i hjel..
Hva slags krydder bruker dere på de? Kunne tenke meg noe ala de ferdige som er oransje. Paprika? Chili? Salt, pepper? Noe mere? Blande i olje og marinere over natta eller noe sånt?
Altså jeg kan jo å marinere, jeg lurer mest på hvilke kryddre. Jeg aner ikke hva ferdig grillkrydder inneholder.. Vi har aldri pleid å bruke ferdig blandet krydder( utenom karri da), for ferdigblandet inneholder så mye sukker og salt og andre konserveringsmidler.
Men er det ingen som vet hva slags krydder de bruker feks på prior sine, eller står det kun grillkrydder på pakka? Paprika er selvfølgelig,men hva mere? Jeg synes det ferdige krydderet er så godt!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.