< Tilbake til oversikten

Hodepine

Maria36 sa for siden:

Hei

Jeg har spist lavkarbo(under 50 g karbo om dagen) i 8 uker nå og hadde en ufrivillig glipp nettopp da jeg sulten kjøpte meg en salat med forskjellige bønner. Dette er vel ikke lavkarbomat? Nå har jeg vondt i hodet. Er det fler som merker det på kroppen dersom de skjeier ut?

Hilsen Maria

Qlio sa for siden:

Jeg merker ikke så mye av bare ett måltid, men hva med å få i deg litt ekstra med vann (om du ikke har vært flink til å drikke dette i dag kan det være svaret du leter etter).

Modezty sa for siden:

Det er nok litt flere karber kanskje enn du er vant til på en gang, og det kan da være at du merker det godt som hodepine.

Jeg kan ikke spise mer enn maksimalt 15 kh til et måltid, da blir jeg uvel. Nå ligger jeg vanligvis godt under det - men har testet litt innimellom . Veldig individuelt.

Pass på å drikke nok væske også, det hjelper i det minste på hodepinen.

Maria36 sa for siden:

Jeg har drukket godt med vann, er generelt flink til det. Det er litt spennende å se hvordan jeg reagerer..litt tung i kroppen og vondt i hodet nå. Ellers elsker jeg å spise lavkarbo og føler meg topp!

TrillTrall sa for siden:

Det kan jo være et virus eller noe også, ikke absolutt alt som skriver seg fra kosten tross alt. ;)

VSB sa for siden:

Ser at du spiser mer enn minimum av KH. Ligger selv på 20-30 til vanlig og tåler fint et måltid med litt bønner, linser el.l. Problemet mitt er at det fort fører galt av sted med sukkersug og matlyst...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.