maysa sa for siden:
Grotingeling skal være med
maysa sa for siden:
Grotingeling skal være med
Yonah sa for siden:
Om lavkarbo eller hva? Uansett spennende!
Gerd sa for siden:
Lavkarbo og sukkeravhengighet :ja:
19.45 på Nrk 1
maysa sa for siden:
ja lavkarbo tror det er snakk om søtsug
Yonah sa for siden:
Har satt på tv og nrk!
Nerthus sa for siden:
Må sjå den på nett jeg... sambo ser "gøy på landet".... ;)
KimPossible sa for siden:
:heia: Grotingeling. Var godt å se/høre om hvordan hun opplevde søtsug, og at vi er flere som har holdt på med smugspising og isolert oss... Kjempebra gjort, Gro! :)
Yonah sa for siden:
Det er flere som spiser i smug ja... Jeg har til og med sendt mannen inn på butikken i mine verste nedeperioder, for jeg tør ikke gå inn å kjøpe selv, men jeg er helt på gråten etter sjokolade og får helt sammenbrudd av å ikke få sjokolade.
Lavkarbo gjorde overgangen fra masse sukker til ikke noe temmelig lett faktisk, kanskje fordi jeg faktisk ble mett?
Ellers lurer jeg veldig på om Grotingeling kunne fortelle meg hvilken oppskrift hun brukte på pizzabunnen. Den så ut til å være fast.
mamma87 sa for siden:
hihi, hjemplassen min det<3
Nerthus sa for siden:
Så seriøst stolt over dæ Gro!!! :D
Og del gjerne pizzabunnoppskriften ja, det så godt ut! ;)
Vibeke-67 sa for siden:
Spennende! Dette må jeg se på nett-tv, eller kommer det i reprise en av dagene?
Gerd sa for siden:
Fantastisk :heia:
Nett tv: www.nrk.no/nett-tv/klipp/792869/
teleslynga sa for siden:
For ei flott dame Gro er! Jeg ble sur hver gang de svitsja over til noe annet i programmet, og letta når de sa "og nå tilbake til Gro"...
Nerthus sa for siden:
JEG OGSÅ! Pascal som gnåla om alt med måte hele tiden... bare "en" bit osv... ble litt krasj der for meg - ville bare se Gro jeg fortelle!
Dietta sa for siden:
Kommer i reprise i dag kl. 11.30 på NRK1 :)
Modezty sa for siden:
Ligger også på nrk.no - på nett-tv.
Akkurat sett programmet, og enig i at Gro er ei flott dame!
Artig at de tok med Stevia i testen, og enig i at den er litt bitter i smaken. Jeg liker best flytende stevia - enten ren, med sitron eller peppermynte :)
Yonah sa for siden:
Ang. det med søtstoffene, jeg tror de brukte for mye av de. Jeg bruker i allefall langt mindre av de. Det som gir mest bismak synes jeg er type canderel og sukrin. Sukrin iser og gir en grusom ettersmak lenge..
Jeg synes stevia og splenda er best, i små, små mengder.
Men søter mn like mye som sukker, da blir det nok rare ettersmaker uansett.
maysa sa for siden:
jeg syns sukrinen er good jeg...smakt splenda før og det var ikke godt
Ennah79 sa for siden:
Helt enig:)
grotingeling sa for siden:
Hei folkens, så herlig at dere likte programmet - og takk for alle komplimentene :klem: :suss:
Deler gjerne pizzabunn-oppskriften, spesielt siden jeg har "rappet" den her fra forumet ;)
Tar utgangspunkt i oppskriften Brød til snitter og andre smørbrød, men steker bare i 10-12 minutter før jeg tar bunnen ut og har på tomatsaus, fyll og ost etter ønske.
Skrur opp varmen til 200grader og steker videre i nye 10-12 minutter til osten er smeltet/stekt etter ønske :sikle:
Nerthus sa for siden:
Skal prøve pizzabunnen i kveld, har prøvd den som underlag for ostesmørbrød og det var kjempegodt! Og VELDIG mettende! :)
:klem:
grotingeling sa for siden:
:ja: kjempemettende faktisk, greier stort sett bare et lite stykke - så det er jo veldig bra at den kan fryses :p
FrkMarge sa for siden:
Tusen takk :) Jeg siklet også på den pizzaen du tok ut av ovnen:DLavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.