< Tilbake til oversikten

Hurra!

lårannediskon sa for siden:

Jeg begynte på 83.3 kg den 29.august og stagnerte på 80.6 i over 3 uker. Jeg som trodde det kom til å gå fort ble litt demotivert og trodde ikke ketolyse ville fungere på meg heller etter x antall andre slankekurer.

I morges gikk jeg på vekta igjen og nå ser det endelig ut som det holder på å løsne! 79.9 nå!! :D:D:D Jeg har ikke sett 7 tallet på flere år! Herregud for en lykkens dag! Nå skal det feires med helstekt ytrefilet av okse og kjærestekos! :love::heia:
Kjenner dette var SÅ motiverende altså :D

Supah sa for siden:

Gratulerer!! Den følelsen er herlig, og gir alltid ny motivasjon! :smile:

Modezty sa for siden:

Gratulerer :heia:

tuftemor sa for siden:

Gratulere, nyyyt det. jeg skal veie meg i morgen for første gang etter oppstart. Er spendt:eek: Håper no att vekten har gått litte bitte granne ned:o

Takktakk!

Jeg vet ikke om det synes jeg?

Første bilde er jeg 83 kg og ett eller annet og det med rosa truse er jeg 79.9 :o

Supah sa for siden:

Wow! Se på den forskjellen! Magen din har jo blitt betraktelig mindre! Det merkes sikkert godt på klærne :smile: Og for ikke å snakke om lårene! Kjempebra jobba! :heia:

Oi!! Jeg ser kanskje 1-2 cm rundt magen bare jeg.. Hehe.. Så herlig å høre at det vises! Tuuusen takk :D

Supah sa for siden:

Bare hyggelig!
Jeg vet selv hvor vanskelig det kan være å se på seg selv. Selv nå etter mine 22 kg ser jeg ikke alltid store forskjellen. Heh :o

Tror du må ta en bedre titt på bildene, se på den nydelige fasongen du har fått, skikkelig flott er du :stortsmil

Neiognei så søt du er.. Reddet dagen min jo! :D

Nnem sa for siden:

Så flink du er:D Heier på deg videre :heia:

mamma87 sa for siden:

supert, hele kroppen ser strammere ut! :D You go girl

Sorella sa for siden:

Wow!! Gratulere!!

Takk :)

Men den gleden var jo kortvarig. Nå er jeg tilbake til mine standard 80.6 kg - igjen :p

Linni Cherry sa for siden:

Gratulerer :) Jeg ser at du har blitt en del minde rundt magen, og lårene har også blitt litt mindre. Du er på god vei, lykke til videre :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.