< Tilbake til oversikten

iHerb

gurooo sa for siden:

Hei!

Jeg innser nå at disse spesialvarene (sukrin, kokosfett osv) koster ganske mye i butikken. Jeg prøver å tenke litt økonomisk i det hele, planen er jo å kjøpe en ny garderobe etterhvert :cool:

Mitt spørsmål er: hva er det som lønner seg å kjøpe på iHerb.

På forhånd takk for svar!

nellie sa for siden:

Det aller meste:)

gurooo sa for siden:

Haha! Takk for svar :D Det var vel det jeg tenkte. Kjøpte kokosfett på helsekostforretning i dag. 194 kr. :eek:

Yrla sa for siden:

Sjekk tråden "hva pleier du å handle på iherb". Mange god tips der. De har et svært godt vareutvalg og det lønner seg å handle der om du passer på å handle lette nok varer sånn at frakten ikke blir for dyr. F'eks å kjøpe kun Udos 500 ml lønner seg men ikke udos 1000ml.pga fraktkostnaden.Det er jo dessuten en glassflaske og da blir det tungt. Hvetekimolje er råbillig der om man kjøper NOW sin.Full av e vitamin.Men på plastflaske, altså.

Lillemy71 sa for siden:

Det er i følge forumreglene ikke lov å legge ut disse kodene, så det er fint om du fjerner den fra innlegget ditt :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.