[LEFT]I går kjøpte jeg en ny type lavkarbobrød på Vestkanten Kjøpesenter i Bergen. Butikken heter Styvis Handleri og ligger i 2. etg. Er akkurat ferdig med å bake det og synes smaken var grei. Jeg likte dette brødet bedre enn Møllerens lavkarbobrød. Prisen var ganske drøy 55,- kr for 250 gram med brødblanding. Det var bare å tilsette vann. Veldig enkelt. I pakken er det en pose med brødblanding og en liten brødform, men det rare er at da jeg blandet ut brødblandingen, var det nok til små 2 brød. Brødet skal bare inneholde 1 gram karbohydrater pr. skive. Det skal oppbevares i kjøleskapet for å holde seg ferskt.
Er her flere som har prøvd dette brødet ?[/LEFT]
Jeg synes brødet er blant de bedre jeg har smakt. I tillegg er det vel omtrent 1 g kh pr skive. Jeg puttet hele blandingen i en form - og synes det ble akkurat passe.
Synes det var dyrt, jeg har kjøpt på helsekosten til 49,- og på Meny (Jarlsberg/Tønsberg) til samme pris. Kan lønne seg å titte litt rundt, men brødet anbefales!
Ser at samme butikken skal ha en kampanje neste uke der de skal selge enda et lavkarbobrød. Tror det er dette www.lavkarbospesialisten.no/index.php?module=Innhold. Det skal koste 49,- kr for en pakke. Jeg vil prøve det og.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.