Lokalavisen har funnet det for godt å skrive om lavkarbo. Tynt, men de kan vise til en hel artikkel om saken: www.ht.no/article490951.ece
Jaja, om de eneste "diettene" som virker bedre enn lavkarbo er å bli spist av pirayaer eller å få malaria må vel "dietten" virke?
At jeg er ekstremt lei av å lese om at det eneste som spises er smør, fløte, bacon og indrefilet er en helt annen sak.. For ikke å snakke om hvor imponert jeg blir over fagfolk som "mener å ha sett at.." :rolleyes:
Den setningen jeg siterte der sier så mye om den generelle og dårlige funderte oppfatningen om hva lakvarbo liksom er! Det blir som om jeg skulle si:
"Jeg mener at mennesker, som jeg kaller trøndere, har bart."
Ja, er det ikke godt å se at de setter seg inn i det de uttaler seg om? :p
Er bare litt forvirret over at han faktisk mener at lavkarbo er den mest effektive måten å gå ned i vekt på (når en ser bort fra malaria og pirayaer da), for en tur innom avdelinga han jobber på lærte meg at du skal spise brødskiver til frokost. Liker du ikke brødskiver? Nei, da skal du heller bytte de ut med kokte, kalde poteter fra middagen dagen før...
Ja, for jeg hadde et vektproblem fordi jeg spiste for lite karbohydrater, jeg (snakket med en av hans kolleger)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.