< Tilbake til oversikten

Utdrikningslag

MHM sa for siden:

Jeg skal arrangere utdrikningslag på lørdag for min venninne. Aktivt opplegg, der hun liksom skal være med på 71 grader nord... Aktivitetene på dagtid er ordnet, men jeg trenger hjelp til kvelden. Jeg lurer på om noen av dere har tips til leker, konkurranser, utfordringer, spørsmål osv. som bruden kan gjennomgå.

Det jeg har av planer på kvelden:

• Jeg skal på forhånd stille spørsmål til hennes kommende mann, for å sjekke hvor godt de kjenner hverandre.
  • Alle de ni jentene som kommer skal ha med en ting som skal mimres rundt.

Vi skal være på et spa-sted, og vi skal overnatte. Og det er et utdrikningslag UTEN alkohol...! Bruden tåler ikke alkohol og halve selskapet er gravide eller ammende... Lekene må altså ikke bare være morsomme med promille... Jeg kunne godt ha tenkt meg å finne på noe rundt hennes gamlekjærester, men hva er morsomt og sofistikert, ikke bare plumpt og pinlig?

konepone sa for siden:

Det hørtes jo ut som du hadde masse flotte planer - og venninna di kommer sikkert til å ha det kjempegøy....det hørtes litt ut som mitt - men det om kvelden...hmm - det ble jo veldig mye alkohol på slutten.
Vet ikke hva dere synes om brettspill og sånn i vennegjengen deres - vi spiller ofte spill som Kortskalle (med alkohol) og Cranium (den har vi spilt uten alkohol flere ganger - og vi synes det er kjempegøy!). Ellers går det jo, som du sier å finne på noe med ekser. I min venninnes utdrikningslag, fikk vi ei i gjengen (som er fysioterapeut) til å massere henne etter en lang dag......etterhvert tok eksen hennes over....og det var ganske festlig - hun lå der og ble massert av eksen sin, og han holdt på å le seg ihjel.Han ble selvsagt avslørt tilslutt, men ansiktsuttrykket hennes var ubetalelig...hun så ut som hun hadde falt ned fra månen......:D:D
Har ikke flere tips å komme med, men jeg ønsker deg masse lykke til med arrangementet!!

MHM sa for siden:

Hei Konepone! Tusen takk for at du svarte! Men du skjønner... ehh... utdrikningslaget var i går... :o :p ;) :o Det ble så vellykket som bare det! Skravling er aldri vanskelig med ti jenter på et rom... Det med massasjen hørtes jo bare utrolig festlig ut da! :lol:

Albertine sa for siden:

Massert av eksen? Well.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.