Hei. Jeg var på polet i stad for å kjøpe en vin til i morgen, og tidligere har jeg blitt anbefalt lindemans (?) som en grei ketolyse vin her inne, men den syns jeg var helt jævelig, så ba om noe helt annet. Jeg fikk en med 3 sukker, vet ikke om det er gram eller hva, men han sa 3. Er det ok for ketosen?
Han sa også at uansett ødelegger alkohol ketosen fordi det er sukker i alkoholen, men jeg har drukket fint før uten å komme ut av ketose :confused:
Det finnes lister her inne med mange gode både røde og hvite viner med svært lite restsukker!
3g pr liter er jo ikke mye, uansett, da!
Man går nok ikke ut av ketose om det ikke er myyye sukker i vinen, men kroppen foretrekker å forbrenne alkohol så lenge det finnes. Så inntil du ikke lenger har alkohol i kroppen, vil fettforbrenningen stoppe oppe!:eek:
Denne drikker jeg, og tror det er 0,2 karb per liter. eller 2 karb per liter. Veldig lite hvertfall, og kjempegod med syrlig smak, 90 kr for en flaske tror jeg :)
Hehe, ja Katta66, hadde jo vært kjipt om vi endte som evige fulle...eller...:full:
Tusen takk, dere. Jeg endte opp med : Estancia del Fuego 2010. Masse hester på den. Håper den er god og at forbreninngen opprettholdes! (ikke at den er så veldig aktiv for øyeblikket, men :p)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.