Laelli sa for siden:
Heei :D
Jeg lurte på om det er noen som vet om hvor det er mulig å få kjøpt gresskar i Bergen? Har vært innom X-antall butikker nå, uten å finne noe!
Laelli sa for siden:
Heei :D
Jeg lurte på om det er noen som vet om hvor det er mulig å få kjøpt gresskar i Bergen? Har vært innom X-antall butikker nå, uten å finne noe!
Mariann S sa for siden:
Litt tidlig med gresskar, kanskje :)
Har ikkje sett noke i butikkane her heller, kjem vel når det nærmar seg halloween.
smgj sa for siden:
Plantasjen har gresskar allerede... men det var pyntegresskar. En annen god kilde til gresskar pleier å være innvandrerbutikker som har frukt og grønt i sortimentet.
bærrgen sa for siden:
Ifjor var det ganske mange butikker som hadde gresskar til halloween, så det kommer vel snart i butikkene tenker jeg :)
Kitt sa for siden:
Mester Grønn, blomsterbutikk i Sandvika, hadde fått inn fine gresskar denne uken, så jeg. Kanskje du har en sånn i Bergen også?
kamp sa for siden:
Jeg har funnet fairytail pumpkin, butternut og hokkaido gresskar på mega i Stavanger.
vimsen85 sa for siden:
De har ofte butternut-squash/gresskar på global food ved bystasjonen.
Laelli sa for siden:
Kjempeflott, tusen takk for svar alle sammen :) Jeg får vel smøre meg med litt tålmodighet og vente noen uker, om jeg ikke finner det på en av invandrerbutikkene!
ibsan sa for siden:
Jeg kjøpte gresskar på Global Foods i forrige uke! (Bare eit lite heads-up!) :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.