< Tilbake til oversikten

Nå er jeg tilbake ...

Skalned25kg sa for siden:

Hei igjen! Var her en kort stund i mai/juni. Gikk ned 5,8kg på lavkarbodiett, men kuttet ut for vi skulle i et bryllup. Men nå er jeg tilbake..:)
I går startet jeg på lavkarbodiett og med trening på helsestudio.
Sist jeg var her hadde jeg skrevet i signaturen at jeg var 103 kg og nå i dag når jeg gikk på vekten viste den 98,1 kg så noe har skjedd selv om jeg ikke har gått på lavkarbo.. :) Men nå er den på'an igjen.
Motivasjonen min er at vi skal på ferie om 7 uker og jeg vil gjerne føle meg mer vel med å gå lettkledd.. :)
Hovedmålet mitt er å være 78 kg +- et par kg :) Har ikke veid det siden jeg var 20 år (er snart 29) og har fått et barn i mellomtiden så jeg vet ikke hvordan kroppen min blir seende ut da så det får jeg ta som det kommer :)

Opheliia sa for siden:

Lykke til!

(Men kan jeg få spørre;hvorfor kutte ut lavkarbo fordi du skulle i bryllup:confused:)

Skalned25kg sa for siden:

For det var mye god mat og kaker.. Men det var vel egentlig ikke den beste grunnen for å slutte. Valgte kanskje den "letteste" utveien :)

Opheliia sa for siden:

Ja, altså..et bryllup varer jo bare en dag:p
Men lykke til videre, du klarer det hvis du vil:D. Det er jeg helt sikker på! Og selv om ting tar tid; ikke gi opp! Finn den stien som passer deg og gi deg tid;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.