< Tilbake til oversikten

Verdens beste bursdagskake?

supermax sa for siden:

skal arrangere familie-bursdag på lørdag og trenger en smakfull oppskrift på kake. Gjengen som kommer er veldig glad i kake og søtsaker, så hadde vært artig å imponert dem men en fantastisk lavkarbo-kake. (Har stevia som jeg kan bruke til søtning)

Noen som har noen gode tips?

Livsglede sa for siden:

Snickerskaka mi er god. Har lagt ut opppskrift på den tidligere her på foriumet;) eller du kan gå inn på bloggen min, link under og finne oppskrifta.

supermax sa for siden:

takk! så gode ut alle oppskriftene!

Yonah sa for siden:

Eller fedons franske sjokoladekake, den er fantastisk. Bruk feks halvparten sukkerfri sjokolade og halvparten med 86% sjokolade. Server med krem og gjerne den foreslåtte glasuren.
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=10110

Imp sa for siden:

Åh åh åh jeg lagde en -kjempegod- bløtkake i helgen. Den ble fullrost av flere, til og med mannen som syns lavkarbokakene mine hittil har vært "greie".

Lag to stykker av denne til bunn, Nannahs oppskrift: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35134&highlight=sukkerbr%F8d

Og så lager du denne, iskremen til |Ingrid. Istedenfor å fryse den ned legger du den mellom bløtkakelagene. ;) forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43409&highlight=kokos

Så tok jeg en pk Philadelphia og blandet med 100 g 86% smeltet sjokolade og litt fløte og smurte på toppen. Vispet krem med søtt og pakket inn hele kaken i den og pyntet den på beste vis. Aaaah den ble så god!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.