< Tilbake til oversikten

Jeg laga skikkelig godt tilbehør i dag!

lårannediskon sa for siden:

1 raspet blomkål som stekes i 100 gram smør
2 egg blandes i
Karri, chillipepper, salt og løkpulver
1 fedd hvitløk
1/2 boks vannkastanjer
1/2 minimais
1 liten paprika
3-4 ringer rødløk hakket opp

Det var skikkelig snadder altså! Minner litt om kinamat :)
Og det beste, det er ketolysevennlig :D

Hadde kunne godt ha spist det som en egen middag og om jeg hadde tatt biffen oppi f.eks :)

Fant ut det var genialt å ha meg seg på jobb/skole også. Bare varm opp og ferdig :)

Nerthus sa for siden:

Takk, jeg er så matlei for tida at det hjelper på med nye tips!

Du kan feks blande i stekt fisk og litt løk og bacon så har du nesten - ehm... der forsvant ordet gitt, ikke pytt i panne men.... hva er det det heter da???

Nerthus sa for siden:

Nei, nei, stekt fisk, potet, gulrot, løk, bacon og eggemasse oppi... ååååh det heter for HERLIGHET altså! :lol: Ordet SITTER fast! Har jo i kjøleskapet etter sambos middag jo! Kanskje jeg må spørre han...

belte sa for siden:

Hei, det så skikkelig godt ut. :) Skal testes med det første. Et lite spørsmål: er det en halv minimais eller en halv boks?

lårannediskon sa for siden:

Jeg tok en halv boks :)

halkatlala sa for siden:

naaam, dette ser kjempegodt ut :sikle:

TrillTrall sa for siden:

Fiskegrateng? Plukkfisk?

Synes ikke det så så veldig ut på bildet om jeg skal være helt ærlig, tror kanskje jeg hadde droppet eggene i akkurat den der miksen. :)

Nerthus sa for siden:

PLUKKFISK! Herlighet den satt langt inne... enda jeg er oppvokst med mye plukkfisk etter fiskemiddag dagen før...:rolleyes: TAKK!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.