takk Ingrid, gleder meg til jeg skal lage dette. TAKK også for mange herlige oppskrifter jeg har funnet på bloggen din og her. FANTASISK for en søtmons som meg
Har forøvrig brukt litt vanlig stevia og organiske vaniljedråper og sukrin da jeg verken har stevia vanilla, toffee eller sukrinmelis. Kokosmel i stedet for mandelmel. deilig! Ettersom det er litt fløte så oppbevares de i boks i frysen for holdbarheten :)
Det hadde vært fint om du skrev resultatet.
Hadde bare vært kjekt å kunne hatt noen i veska på jobb el trening uten at jeg blei kjempeklissete når jeg tok på de
har faktisk ikke prøvd selv enda, men ville hatt de i en liten plastikkpose ihvertfall. har du kjøleskap på jobb så går det nok fint da, jeg kan ha de ute en liten stund, men ikke prøvd jobben enda, skal gjøre det :)
Eg vil tru det går an å lage omtrent det samme og kutte ut cocosa, det er vel ikkje desse barene som skal dekke opp fettbehovet uansett :) Kanskje bruke litt meir fløte.
Jeg har nettopp laget disse. Jeg ble litt skeptisk når jeg smakte på begge "rørene", men de var jo kjempegode.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.