< Tilbake til oversikten

Bønner, linser, erter

Alenka sa for siden:

er lov til å spise disse produktene:confused:

bønner , linser, erter:rolleyes:

Gerd sa for siden:

Ikke på ketogent kosthol som atkins, Ketolyse....

Fedon tillater slike ting :ja:

TrillTrall sa for siden:

Det bestemmer du jo selv. :) Jeg skal i grunnen bare holde vekten og spiser enkelt og greit karboredusert, ligger vanligvis på ca. 40-70 g kh i døgnet og da kan jeg godt spise ca. 50 g / 1/2 dl kikerter. Det er kjempegodt! Vanlige erter spiser jeg også litt av, linser også, men mest kikerter.

arnakristin sa for siden:

Hei,
Her skorter det tydligvis på kunnskap om lavkarbo så jeg anbefaler at du tar deg en tur innom nybegynnertråden og at du tar deg en tur på biblioteket og låner deg ei bok eller to om temaet.
[font=Times New Roman][/font]

Yrla sa for siden:

Ja det er lov, men du må vite at de inneholder en del karbohydrater så mengden må tilpasses den mengden du vil tillate deg. Om grensen er på 72 g karbohydrater slik jeg har grensen kan du spise litt. På ketolyse blir det ikke plass til de viktige grønnsakene om du velger det. Se på diett.no hvor mye det er i det du vil spise og se om du må justere mengde eller matvare. Det er forskjell på karbohydratinnholdet på de forskjellige belgfrukter.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.