smgj sa for siden:
lavkarboliv.blogg.no/1317715089_vg_041011_quick_fix_f.html
Jeg biter meg merke i
(min italic)
Dette er jo bare trist... når pizza får "nøkkelhull" da er ratingen ikke verdt mye - etter min mening
smgj sa for siden:
lavkarboliv.blogg.no/1317715089_vg_041011_quick_fix_f.html
Jeg biter meg merke i
(min italic)
Dette er jo bare trist... når pizza får "nøkkelhull" da er ratingen ikke verdt mye - etter min mening
lillekri sa for siden:
Tja.. De fleste mat-bevisste fnyser vel av hele nøkkelhullet. Et slags krampeaktig forsøk på å holde de gamle legestand-løgnene i live.
gamlebyen sa for siden:
Hva gjelder nøkkelhullsmerkingen så er den nok laget med de beste intensjoner, men samtidig misforstått av forbruekrne. Merket betyr ikke at produktet i seg selv er sunt, men sunnere innenfor sin kategori, enten det er syltetøy, frossenpizza, brød, frossenfisk eller hva pokker det.
smgj sa for siden:
Det var jeg ikke klar over...
Samtidig har jeg lyst til å krangle litt på kriteriene som brukes for å definere "sunnere"... men den kampen er nok (foreløpig) tapt. :o
Ja, til nøkkelhull på rent kjøtt og grønnsker i sin naturlige form! :p
Supera sa for siden:
Rene grønnsaker er nøkkelhullsprodukter. Magert kjøtt likeså.
smgj sa for siden:
Ååååh! Her var jeg såå klar til "offentlige myndigheter"-bashing og så ødelegger du hele morroa med fakta... :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.