Blester sa for siden:
Leser både at man kan og ikke kan drikke Pepsi Max. Noen erfaringer?:rolleyes:
Blester sa for siden:
Leser både at man kan og ikke kan drikke Pepsi Max. Noen erfaringer?:rolleyes:
Rioja sa for siden:
Jeg drikker pepsi max, og har drukket det hele tiden mens jeg har spist lavkarbo. (litt over et år nå)
Ikke voldsomme mengder, men et par glass i helgene, og av og til i ukedagene.
Det har ikke hatt noen betydning for min vektnedgang. (Men at jeg ikke får sove på kvelden når jeg har drukket det, er jo en annen sak!)
Tror en bare må prøve seg fram jeg! :)
Carisma sa for siden:
Jeg samler flere kg vann av en halvliter, så jeg dropper det glatt!
Lulla84 sa for siden:
Søtstoffet som er i det påvirker ikke blodsukkeret. Men det er noen som ikke tåler søtstoff, og det er noen som ikke går ned i vekt av kunstig søtstoffer. SÅ er vel derfor det er ja og nei med pepsimax.
_Tonight sa for siden:
Jeg tror du må se det litt an på kroppen din. Søtningsstoffet og spesielt stoffet Aspartam som finnes i Pepsi Max er sett på som farlig i store mengder uansett, så man bør helst holde seg unna light-produkter uansett hvilken effekt det har på vekta. Er du usikker på om du bør drikke det kan du jo prøve å drikke det en uke, så kutte ut den neste, og se om du ser forskjell. Følg med på vekta hele tiden og se. Det er ikke uvanlig det som Carisma sier, at noen merker at de samler på vannet når de drikker det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.