< Tilbake til oversikten

Bacongull

Engledans sa for siden:

Det er tydelig en lavkarbotrend i distriktet her, for da mannen skulle på Europris for å kjøpe en pose bacongull i dag, var det TOMT......FOR ALLE SORTENE.Det er vel 3 sorter de har.....borte alt....

Bokhylle sa for siden:

Æsj, jeg forstår det bare ikke. Har smakt baconchips én gang (sånne som er lov på lavkarbo, husker ikke merket), og det smakte skikkelig nasty! :p Kjipt, for det hadde vært kjekt å ha det som potetgullerstatter.

Engledans sa for siden:

Syns det er godt jeg:p selv om det lukter helt py akkurat når en åpner posen:D:D

Reason sa for siden:

Enig og enig :D Men før kunne jeg lett spise en hel pose i ett jafs; nå synes jeg det blir i salteste laget. Merkelig hvordan de smaksløkene forandrer seg :p

silje21 sa for siden:

BAcongull med mørk mørk smeltet (også nedkjølt etterpå) sjokolade, dåne

en sjelden gang hehe

Engledans sa for siden:

Siden det var tomt på vår lokale Europris, ba jeg mannen kjøre innom neste Europris, noen mil unna, det er ikke så langt unna jobben hans.Så han var innom der isted.Og der hadde de 1 blank pose og 1 av den med krydder.......ellers var det TOOOOOOOMTTTTT.Hvaskjera? Var visst mer en nok med potetgull, men ikkeno Bacongull.Ser ut som det er skikkelig lavkarbotrend i distriktet:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.