Hei. Er ny hær inne. Jeg startet med ketolysekuren for nesten to uker siden.
Gikk ned 1,3 kg den første uken, men føler at det går tregt.
Har tatt ketosestix og den gir utslag på rosa, noe jeg har forstått er bra.?
Var 85 kg og er 1.65 høy. ønsker gjerne og komme med ned på 60 tallet. Noen tips om hvordan jeg kan få fart på vekta eller er det vanlig å gå ned rundt 1 kg i uka?
Kan det ha noe med at jeg drikker Fun light og cola Zero?
Har spist enpose med store ifa og bacon svor i helgene, bør jeg kutte ut dette helt?
Stemmer det at det går bra å spise sukker som inneholder sukkeralkoholer??
Hei og velkommen!
1.3kg er en god start! Alle går ikke ned massevis av kilo i starten!;) Mellom 0.5 og 1.0kg pr uke er perfekt! Du skal jo ha med deg både hode, hud og kropp på nedgangen også!
Alle utslag på stiksen er bra. Husk at du bare trenger måle om kvelden, minst 2 timer etter forrige måltid. Eneste måten å unngå alle feilkildene på!
Noen opplever Fun og Zero som stoppere, men det er lite trolig. Bare få i deg mer vann enn brus og saft!:)
IFA trenger du ikke, baconsvor (pass på at det er den ekte, ikke den laget av mais) er helt ok innimellom! Som feks i helgen! Gjerne med rømmedip!:sikle:
Du kan trekke fra noen sukkeralkoholer, men ikke de som slutter på -ol, som xylitol og sorbitol! Best å holde seg unna dem i starten uansett!
Ikke regn med og gå ned 1 kg i uka. Jo mer du veier, og om det er første gang du skal ned, pluss om du er mann går du fortere ned.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.